Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz viharhozo #24043 üzenetére

    Hááát, nem tudom mennyire működne ez, mert:

    - Egyrészt volt már itt a topicban, hogy törölt eldobható kártyán az előfizetés jellegű tranzakciók továbbra is célba találnak

    - Másrészt Netflixnél (vagy HBOGO-nál már nem emlékszem) ismerettségi körben próbálkoztak ilyennel, ráadásul ott úgy, hogy az első hónapot a férj nevével és kártyájával, a másodikat meg a feleségével akarták csinálni, és regisztráció után a feleség megadott kártyáját be is terhelte a szolgáltató. Megkeresték a supportot, ahol közölték, hogy a ToS szerint háztartásonként jár az ingyenes időszak és nem személyenként, és az azonos név meg az azonos applikáció azonosító (ugyanazon az okosTV-n kezdték használni) miatt ez azonos háztartásnak számít, és hogy küldjenek be mindenféle dokumentumokat, hogy igazolják, hogy nem egy háztartásba tartoznak (ilyeneket kértek be, hogy két közüzemi számla azonos hónapból különböző nevekre)
    Elképzelhetőnek tartom, hogy működne amit írtál, de azt is, hogy nem.

    Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

Új hozzászólás Aktív témák