- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Microsoft Excel topic
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Linux kezdőknek
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- DIGI műholdas TV
- Vírusirtó topic
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
válasz kisdobos0111 #22297 üzenetére
Egyelőre annyit csinálj, hogy bemész a kártyák menüpontra, kikeresed a fizikai kártyát és befagyasztod. Aztán vársz, hogy ismét megpróbálja-e beterhelni. Ha nem próbálja meg, akkor engedélyezd újra, ugyan ott, és várj ismét, hogy próbálja-e beterhelni.
Közben pedig ahogy (#22298) AnonymusX írta, jelentsd.We were here
-
Tuomas
addikt
-
gattolino
senior tag
válasz kisdobos0111 #22302 üzenetére
Az, hogy live agent, azaz egy ott dolgozó aki fog tudni neked segíteni ebben. Ha meg tudod neki fogalmazni, hogy mi történt akkor megírja a megoldást.
Vivo X90 Pro Plus
-
hedgehog
senior tag
Többször felmerült a kérdés, hogy hogy zajlik a készülékbiztosítás és érvényesítése a Revoluton, most én be tudok számolni egy saját tapasztalatról (spoiler: jó a szolgáltatás).
Szóval a lányom telefonjára kötöttem a biztosítást februárban. Egész éves díjat kifizettem előre (a telefon egy Samsung A70, 105eFt-ért vásárolva), 18,6eFt-ért.
A telefonon nemrég szilánkosra tört a képernyő. Innentől a következő volt a teendő:
Az ügyintézést a Revolut appban a biztosítás alatt a Get Help gomb alatti hu.simplesurance.de/claims linken kellett elindítani. A szükséges adatok a Get Help melletti Policyt megnyitva láthatóak (Igazolás száma és PIN kódja fog kelleni). (ezeket egyébként levélben is megkapod amikor megkötöd a biztosítást.)
A bejelentéshez kell néhány adat (hol és mikor történt az eset, ki volt a felelős, kb. mi történt), és csatolni kell a telefon megvásárlását igazoló számlát is. Ha elbírálták a dolgot, akkor kérik az önrészt, amit egy levélben kapott linken tudsz kártyával kifizetni (16eFt volt)
A telefont javították, a saját szervizükben (ami Litvániában van). Ennek a menete az, hogy kaptam egy levelet a szerviztől, amiben egy DHL shipping label volt, ennek birtokában kell a DHL-től felvételi időpontot kérni (a futár házhoz jön). Itt volt egy kis botlás, mert a levélben nincs benne a "költségviselő azonosító", de a DHL kéri. A biztosítónak van magyar telefonos ügyfélszolgálata, ahol megmondják (egyébként: 958513900). Ha megvan az időpont, be kell csomagolnod a telót és viszi a futár, amikor kész akkor pedig visszahozza. Előtte érdemes backupolni mindent, mert mi gyárivisszaállítva kaptuk, de ezt írják is a levelekben.
Az egész folyamat (bejelentéstől a megjavított eszköz megérkezéséig) 7 napot vett igénybe (9-én jelentettem be, ma jött meg a cucc). Az összköltség pedig jelenleg 37eFt (itthon a javítás 50-nél kezdődik) , de a biztosítás még 9 hónapig érvényes-- aka p3d3str1an
-
Solymi81
aktív tag
Sziasztok,
Megújult a bankkártyám, módosítottam Revo-ban az adatokat, de azóta kéri a CVV-t meg jóváhagyást is, ráadásul utóbbit nem is tudom átállítani, hogy biztonságos az eszköz.
Azt meg nem találom, hogy milyen kártyaadatokat adtam meg vagy lehet, hogy összekevertem a normál meg a Revo kártya CVV-it?
Plusz, ezt az érintésmentes fizetési limitet hol lehet kikapcsolni vagy értesítőt beállítani hozzá?
Eddig azt se tudtam, hogy létezik ilyen. -
-
őstag
-
senior tag
egy szemelyazonossag keres utan,
(az elso nem sikerult ID-vel, a masodik patikan ment passporttal)
meg igenyeltem a premium szolgaltatast.
meglatjuk mennyire lesz hasznos.
standard-nek visa kartyat kuldenek, premium maradt mastercard.ilyen esetben ha megerkezik a premium kari, a regit dobhatom ki?
tiltsam elotte, vagy csak siman mehet a fiokba, kitudj mikor fog kelleni alapon?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
hunluigi
senior tag
Az új "helyi számlaszám"-al kapcsolatban van már tapasztalata valakinek? Átmegy a lóvé rendesen?
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
hunluigi
senior tag
válasz Tuomas #22316 üzenetére
Magyart kaptunk. Jobban mondva a számlaszám mindenkinek ugyan az, csak közlemény rovatban ügyfél azonosítóval dobja is rev. számlára.
[ Szerkesztve ]
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
hunluigi
senior tag
-
-
Franky2Ster
senior tag
Na most már csak azt kell elérni a Revolutnak, hogy az emberek jobban bízzanak bennük. Mondanám is le a Magyar banki szolgáltatást.
-
hedgehog
senior tag
válasz Quinine911 #22307 üzenetére
Egy ugyanilyet már próbáltunk szervizelni, három különböző helyen mondtak 70-80ezret rá. Szóval kérlek írd meg azt a címet, ahol 40 alatt kicserélik, már viszem is oda a beázottat (tökéletesen működik, csak az érintést nem érzi).
-- aka p3d3str1an
-
veterán
válasz Franky2Ster #22323 üzenetére
Nah erre én is kíváncsi leszek, bár még van több mint egy évem a full ingyenes számlámból...
-
steevo0
tag
Ráadásul az utolsó béta frissítéssel az utolsó (3) tranzakciók is visszatértek a kezdő oldalra.. 🙂
-
hunluigi
senior tag
válasz Oliverda #22324 üzenetére
Ha szigorúan a nyelvtant nézem, nincs megkötés. Ha nem lesz senki akinek pont kapóra jön a fejlesztés, használja, és számol be a tapasztalatokról, majd lepróbálom a napokban.
[ Szerkesztve ]
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
balinlin
senior tag
Ha jól értelmezem, a magyar számlaszám nem egyedi, a közlemény rovatba írandó számsor (azonosító?) határozza meg az ügyfelet.
Így pl. munkabért és sok más jellegű utalást továbbra sem lehet fogadni. -
gzbotii
veterán
válasz Quinine911 #22307 üzenetére
Szerintem is drága, főleg, ha a telefon mai értékét nézzük.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Quinine911
aktív tag
válasz hedgehog #22325 üzenetére
írd be keresőbe hogy Samsung A70 képernyő csere, kb 5 találatot néztem meg Pesti boltok honlapjain tegnap, és eredeti kijelzővel, mindegyik 34-38 között volt...nem hivatalos Samsung üzletbe kell vinni, ennyi. 70-80 ezres kijelzőcsere totál lehúzás, annyit ér az egész telefon használtan, nemhogy egy képernyő rajta...
Na de ez itt már nagyon OFF.
[ Szerkesztve ]
I was born for a storm, and a calm does not suit me.
-
hedgehog
senior tag
válasz Quinine911 #22334 üzenetére
Tényleg nagyon off, és fölösleges is a vita, főleg azért, mert ugye pont ugyaannyi összegről beszélünk (sőt, ha a gyerek megint leejti, akkor a biztosítási díj rögtön osztódik, és az első is olcsóbb lesz fajlagosan).
A "futár hozza-viszi" témát pedig egy sufniszerviz sem fogja tudni überelni
Ettől függetlenül köszi a tippet, ha lejár a biztosítás és történik valami a telefonnal, alaposabban körülnézek a netenA lényeg egyébként is a folyamat és a megbízhatóság, a postnak is ez lett volna a célja, nem az árverseny.
-- aka p3d3str1an
-
Brandynew
őstag
Rákérdeztem a supportnál: minden további nélkül utalhat bárki erre az új magyar Raiffeisen számlaszámra, csak figyeljen oda, hogy a közleménybe a hozzád tartozó azonosítót írja be.
Tehát nem a TransferWise gyakorlatát követik, bárki utalhat neked.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Mi a tapasztalat mennyi ido a jovairas revulot kartyara ha a bolt visszaigazolja hogy megtortent? Vagy ez valtozo? Hetfon igazoltak vissza ma meg semmit nem irtak jova.
-
Quinine911
aktív tag
válasz hedgehog #22336 üzenetére
Persze, azt irtam is h mindenképp dicséretes a Revolut folyamat, és köszi is hogy megirtad!
ja, nem vitának szántam amugy, csak annyi h ennyiért itthon is megvan már boltokban. Az igaz amugy hogy ha még egyszer leejti akkor már jobban jársz!
peace
I was born for a storm, and a calm does not suit me.
-
Divinity
őstag
válasz Kiskopika #22341 üzenetére
Nekem a kínai törtémetek is instans szoktak megtörténni. Jön az alitól a mail, hogy vissza küldték és pár pillanat múlva csilingel a Rebolut is. Haza boltok esetében is így történt már többször is nekem
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
Brukesz
csendes tag
Sziasztok
Volt már szó a témáról a topicban visszaolvasván, de velem most történt meg, hogy májusban és júniusban több topup műveletet duplán vont le a bankomtól. Írtam a chat-en, de csak a robot válaszolt, hogy mindenki nagyon elfoglalt. A státusz jelenleg az, hogy "munkatárs keresése"
Kérdésem az lenne, hogy kell készülnöm valamilyen dokumentummal a banki oldalról, amivel igazolom nekik, hogy ténylegesen duplán húzták le a pénzt? Vagy ők is látni fogják? Továbbá mennyi idő mire reagálnak? A gond az, hogy az első ilyen eset május 18.-án volt, de csak most vettem észre. Ezek szerint ők nem nagyon figyelik ezt??
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Microsoft Excel topic
- E-roller topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpársportok
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- EAFC 24
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...