Új hozzászólás Aktív témák

  • 66zio

    aktív tag

    válasz Lex Icon #22027 üzenetére

    Köszi, hogy szóltál! Nekem is megoldotta a problémát.

    Viszont nem jelezte a Play, hogy van frissítés, helyette a megnyitás gomb volt csak. Ezt ki lehet cselezni, hogy nem a telefonon, hanem mondjuk a laptopodról lépsz be a Play áruházba. Ott is azt jelezte, hogy telepítve, de kattintható volt a gomb és így feltette a frissítést. Lehet egy sima alkalmazás törlés és újratelepítés is megoldotta volna, de én nem mertem törölni, mert kinézem a Revolutból, hogy még rosszabb lesz, esetleg vissza se tudom telepíteni. :D

    Miért van az, hogy cégek többször sztornózzák (vagy a Revolut?) a kifizetésem majd később újra levonják. Most jól jártam vele, mert az Eur árfolyam javulás miatt nyertem 1400ft-ot, de fordított irányba annyira nem örültem volna neki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák