-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
warning19
csendes tag
válasz Lex Icon #12852 üzenetére
Nem tudjuk mi lehetett nekik gyanús. 2 éve használjuk, azóta folyamatosan ugyan azoknak a partnereknek utaltunk egy kivétellel, akikkel kb. fél éve van kapcsolat és egyik sem garázscég. Mikor nekik elkezdtünk utalni, egyből kérték a szerződést és 1-2 számlát, de semmi gond nem volt.
Az, hogy nem adnak tájékoztatást 2 hete semmilyen formában és sumákolnak, de még a chat-et is blokkolták egy darabig, eléggé undorító. Főleg úgy, hogy a számlán pénz is van és nem férünk hozzá. Ennyi idő alatt legalább annyit írhatnánk, hogy visszautalják a pénzt ahova kérjük és felejtsük el egymást.
A partnerünk azt mondta, hogy ha hétfőn nem kap tájékoztatást mi történik, feljelentést tesz a megfelelő helyen, nem lesz olyan türelmes mint mi.
Arra vonatkozóan van valami információd, hogy mennyi ideig tarthatják blokkolva a fiókot és ezzel együtt a pénzünket?
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut