Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86564352

    törölt tag

    válasz Cs1csó #1797 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy akkor elözönlenek a reklámok, amikor már a böngészők is tartalmaznak gyárilag valamilyen szűrést. Safarinál már mióta nincs UO az Apple változásai miatt, mégis userek neteznek tovább másik szűrővel, ami alkalmazkodott az új API-hoz. (pl. Wipr)
    A szabályok számának limitje miatt nagy gondba még nem futottam bele, azt hiszem 150 ezer? Pár oldalon cookie banner, ennél nagyobb problémám nem volt. Persze aki az alapnál sokkal több listára akar feliratkozni vagy a haladó mód fontos, akkor úgy néz ki csak a Firefox marad. Vagy a rendszerszintű blokkolók. (Adguard Premium)

    Mindkét oldalnak van igazsága szerintem, a böngésző gyártók joggal mondják a hozzáférés mindenhez, csinálj amit akarsz engedély túl sok egy kiegészítőnek. Hiszen amikor felrakod az UO-t vagy akármelyik kiegészítőt, le kell okéznod minden böngészett oldalt lát a kiegészítő beleegyezel? Az új content blocking extension API módszerrel a kiegészítő csak azt tudja kommunikálni a böngészővel ha találkozik a szűrőlistán lévő reklámmal, akkor a böngésző szűrje ki, a kiegészítő nem látja merre mit böngészel.

    Firefox font rendering +1 szerintem is, a régi Edge után az volt kényelmes a szememnek. Azóta szerencsére sikerült hozzászoknom a Chromium Edge-hez is. Firefox már régóta nincs fent.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák