- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cefet
aktív tag
Igazad van, és nagyrészt egyet is értek veled, de azért nem minden fekete vagy fehér. Naponta közlekedem, betartom a szabályokat, és bízom benne, hogy a többiek is betartják. Kétszer mégis belém jöttek, akkor többé ne üljek kocsiba?
A hibát egyébként szerintem nemcsak a pénz okozta. Legalább ilyen súllyal esett latba a sorozatos emberi mulasztás, hozzá nem értés, felelőtlenség, hatalommal való visszaélés. Ami miatt mégis nyugodt szívvel lennék utas egy 737 MAX-on az éppen a pénz. Mert a Boeing rengeteg pénzt (és persze bizalmat is) veszített, amit nem szeretnének újra. Ez a típus most tényleg át van nézve rendesen, és a pilóták is ki lesznek oktatva ahogy kell. Az MCAS rendszer kiemelt figyelmet fog kapni mindezeken felül. A géppel más baj nem volt, egyébként megbízható, gazdaságosan üzemeltethető a típus.
Ez egy ideig így is marad, amíg nem érzik magukat újra nyeregben, és nem kezdenek el újra felelőtlenül viselkedni. Remélem ez sokára következik be.Fred23# Aligha. Sajnos olyan szövevényesek a szálak, és annyira magasra vezetnek (a légügyi hatóságok és folyamatok is érintettek), hogy csoda lenne, ha személyi felelősöket tudnának megnevezni.
[ Szerkesztve ]