Új hozzászólás Aktív témák

  • rodrigez

    senior tag

    válasz arn #24 üzenetére

    Szerintem meg nem futtatja lassabban. Sőt az erős ryzen magoknak hála, végre itt a stabil 60fps nem csak álom, míg a Jaguar magok szenvednek, hogy etessék az erős grafikus egységet (PS4 Pro és Xbox OneX). Nincs az a low level optimalizálás, ami szárnyakat ad a gyenge processzormagoknak. Oké, hogy low level API-val nem annyira processzorfüggő a dolog, mint mondjuk DX11 esetén, de azért nem elhanyagolható. Ezt a konzolok 60fps módja tökéletesen szemlélteti. 30-60 fps-ig van ott minden, lásd RofTR, meg a többit. A GPU bírná, de a processzor nem. A Digitalfoundry preview-jában tökéletesen látszott, hogy ultra grafikán 98%-ban stabil 60fps-t tolt ki magából a Subor és ugye konzolon nem ultra szintre van belőve a BF1. Vagyis Subor Z+ tudta, PS4 Pro nem. Ugyan ez lesz a többi Frostbite címnél is, ráadásul ezeknél igen szar is a DX12 implementáció, ennek ellenére jobb a kínai konzol. Ahol rendesen (rendesebben) megírják, Hitman, új Tomb Raider ott sokat hoz a konyhára. Nem beszélve a Vulcan-ról. Szerintem ez a vas Doom alatt 1080p-ben a 100-at fogja súrolni.

Új hozzászólás Aktív témák