Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz ShadowX #4344 üzenetére

    Félig OFF:

    Ez az általános tendencia most karácsony előtt.

    Mobilásztól rendeltem tokot, amit a GLS kézbesített szerdán is. Meg is kaptam a 3 órás intervallumot 13-16 óráig. 13:37-kor egyet csöngetett a kaputelefon és már lépett is. Se előtte se utána nem hívott a kézbesítő, hogy jönni fog/itt van. (GLS hozta ki 1,5 hónapja a telefonomat is, előtte hívott 5 perccel, hogy mindjárt itt lesz.) Felhívtam 2x, harmadikra vette fel, hogy még ott van a közeli téren. Nekem kellett odamenni, hogy megkapjam a csomagom. És ezért fizettem +ezer Forintot.

    Hétfőn barátnőm P8 lite-ját elküldtük a postán a Huawei ponton szerelésre. Szerdára meg is javították, de a postás ugyanezt játszotta el. Egy csöngetés és már ott sem volt. Nekünk kellett a postára elmenni érte és végigvárni a sort. A csomagfeladóban ülő alkalmazott sem volt kompetens. A kollegáit kérdezte, hogy jött-e telefon. Látszik, hogy nagy ívben szarnak a dolgokba bele. 3 ablakból csak egyben volt ő többi üres volt, hagy várjon a sor. Természetesen értesítőt nem dobott be a postás. Ha nem megyünk érte nem tudtuk volna, hogy mi van a telefonnal. Még jó, hogy jött az SMS aznap, hogy van postai küldemény. Legalább a Telemax rendes volt és kicserélte a fél telefont, ha már a felpúposodó akksi tönkretette az élő- és hátlapot + a kijelzőt. Ment is azonnal utána telefonboltba eladásra.

    Szóval katasztrófa ami ebben az országban folyik bármelyik kézbesítő cégről vagy állami vacakról van szó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák