-
IT café
Xiaomi Mi A1
utolsó módosítás: 2019.11.07
Új hozzászólás Aktív témák
-
lexter00
őstag
De kitarítottátok az Eustockot
[ Szerkesztve ]
Nokia Lumia 625 WP 8.1 Denim white+ Nokia Coloud Boom, Jiayu G3T Black,Samsung Galaxy J5 Black,Sony KDL-40R450BBAEP,Xiaomi Redmi Note 4 Global + Yoobao P2 Powerbank
-
Nem tudják licencelni. Gyártani csak a Samsung tud Amoledet, Poledet meg az LG. Más gyártó nincs.
(#394) Prien: anyámnak J5 2016-ja van, és leesett az állam, hogy az árához képest milyen jó az az amoled.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ! *** Bontatlan, fekete Galaxy Watch 4 BT 40mm *** ELADÓ!
-
grafnet
addikt
válasz
FireFox1996 #334 üzenetére
Már sok választ kaptál.
Nem túl elegáns, de az emberek 98%-a tokban hordja, s ott egyáltalán fel sem tűnik senkinek.Ebben a hsz-emben láthatod, hogy én már 7 hónapja így használom.
Samsung S10+ (8/512) + Band 4; Xiaomi Mi Mix 2S (XA: 6/128, EU 10 dev) + Mi Band 3; Huawei Mate 10 Pro
-
grafnet
addikt
Én tripla mérnök vagyok, s pont az ellenkezőjét gondolom, mint Te néhány kérdésben.
A bank lenyúlást (és az államit is) útálom!De, veled ellentétben én a finn példát követem, gyakorlatilag nincs nálam kp.
Néha probléma, de hamar meg tud oldódni.
Nekem nincsen fekete pénzem, ami bevétel van, az tiszta, s egyből a bankszámlákra megy. Van több is, mert így jött össze. Az éves ktg-e nem sok, de kár érte - ebben egyetértünk.Szóval mindenki más.
Samsung S10+ (8/512) + Band 4; Xiaomi Mi Mix 2S (XA: 6/128, EU 10 dev) + Mi Band 3; Huawei Mate 10 Pro
-
Aakisan
aktív tag
Van nálunk egy fekete és egy fehér model.Azt vettem észre,hogy a fekete model kijelzője nem úgy jeleníti meg a fehéret (vagy bármit) ,mint a másik.Kékesebb az egész és ez jól látható,ha egymás mellé teszem őket.A fekete modellel rendelkezőket kérdezném : Nektek milyen a kijelző más telefonokhoz képest,pl.:fehér szín megjelenítése ??
[ Szerkesztve ]
-
Engem az érdekelne, hogy a *#*#6484#*#* tárcsázása után az LCD: alatt mit látsz a vendor: után?