Új hozzászólás Aktív témák

  • Aurig@

    őstag

    válasz Fall-N #24086 üzenetére

    Miért kellene garanciáztatnom? Egyébként október 31-én jár le a két év.
    Ott van a probléma, hogy nem kísérletezgetni vettem, hanem használatra! Az nem megoldás, hogy vagy működik vagy nem. Mindennap használom. Ha esetleg nem úgy működne, ahogy illene, vihetném szervizbe, ami nem hinném, hogy 1-2 nap lenne. Ez pedig kiesés. Azért nem tartok két telefont, hogy ha az egyik szoftverfrissítés miatt nem igazán használható (holott annak kellene maradnia), rohangáljak vele szervizbe.
    Van, aki szeret kísérletezni, lehet, hogy ráér vagy megteheti, hogy több készüléket használ. Megtehetném, de nem használok többet, értelmetlen.
    Egyik ismerősömnek 7.1.2-őt tettek rá vissza. Tehát nem Pitét.
    Jelenleg Oreo 8.1-en minden (hangerő, fényerő, Bluetooth, Wi-fi, VoLTE) hibátlanul működik. Ezt nem akarom feladni, egy vagy működik vagy nem opcióra. Ez a Pite elég kínkeservesen akar megsülni.

    <<- OnePlus 7 „8/256” Android 12 ->>

Új hozzászólás Aktív témák