Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz vicze #33 üzenetére

    Ismerem a villanymotorokat és a benzineseket is. Egy 2.0 tdi 340 Nm-t tud 1700-as fordulat felett, márpedig egy padlógázas gyorsításnál 2800 és 4000 között van a fordulat, ahol végig meg van a 340 Nm és 130-150 lóerő a fordulatszám fv-ében. Persze nem tudjuk az adott villanymotor karakterisztikáját pontosan (persze a neten talán fent van, ahogy a véghajtás nyomatékmódosítása is), ettől függetlenül, ha igaz a 7,9 másodperces gyorsulás, akkor azzal épphogy megveri a 2.0 tdi-t 0-100-on, a dsg gyorsan váltogat, így tud menni végig a villanyautóval.

    ui.: egyesben nem is adja le ez a dízelmotor a max. nyomatékot, gyorsan leforog a fokozat, nem is épül fel a turbónyomás.

    (#35) Mura: Ez biztos, városban nem is használok autót, ott a motor, bkv. 5 km-nél rövidebb útja nem nagyon volt még ennek a tdi-nek. :D

    (#34) Krisztián: Pontosan, ráadásul ez egy régi passat. Méretben amúgy is a golf passzol a leaf-hez és az e-golf-hoz, ami könnyebb 200 kg-mal a passat-nál, a 150 lovas tdi golf szó nélkül legyorsulja ezeket. No nem mintha ez ennyire számítana, de tényleg a váltáson múlik a dízellel kettőt is kell váltani 100-ig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák