Új hozzászólás Aktív témák

  • Mura

    csendes tag

    válasz Burt1793 #32 üzenetére

    A dízelnek nagyon is megvan a helye - az autópályán. Volt alkalmam már beletenni dízelekbe jó félmillió kilométert, szeretem is a karakterisztikáját egy jó turbós dízelnek (pl. az S80 D5-öt nagyon szerettem, szintúgy a Passat PD-TDI DSG-t, de a Ford-os TDCi-k közül a kétliteresek is finomak). A villanyautó pont ott van viszont elemében, ahol egy dízel elvérzik - város-elővárosban. Volt alkalmam hosszabbn városi használat (óvoda-járatok rendszeresen) után az S-Maxot szervizeltetni - éppen csak a torka nem volt véres, holott rendszeresen kivittem autópályára is (munka folytán egy-egy Győr-Vásárosnamény úton volt lehetősége "levegőt venni"). A turbós dízel (vagy benzines ugyanúgy) a közvetlen befecskendezéssel együtt bekormolódik, lerakódik a szutyok a szívócsatornában, az EGR szelepnél, mindenhol. Városban egy villanyosnak nincs párja.

    [ Szerkesztve ]

    Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))

Új hozzászólás Aktív témák