Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz <Adamsky> #20 üzenetére

    "Olyan ez mint egy állítható motorfék benzines autóknál (csak annak több értelme lenne)"
    Igen hőt termelni a nagy világba sokkal értelmesebb mint visszatölteni az aksit...

    Én azt nem értem, hogy mit nem értesz azon, hogy az egész egy +fokozat az energia visszanyerésben, ami megállítja az autót. Minél agresszívabb az energia visszanyerés annál több energiát nyer vissza a lendületből és annál hatékonyabb az autó. Minden energia visszanyerő rendszer több fokozatú, és elég drasztikusak a fokozatváltások.

    Egy elektromos autóban alapból, csak a legutolsó fokozta a fékre lépés esetében is hogy valósan a féktárcsát használja a rendszer. Élőszőr a fékezés mértékékétől függően az energia visszanyerést növeli, hogy egyre jobban lassuljon az autó, így maximalizálva a visszanyert energiát.

    Nekem az jön le, hogy az egész energia visszanyerés nem tudod értelmezni megfelelően, és leragadsz az üzemanyagos berögződéseknél, amik egyszerűen nem működnek.
    Mintha folyamatosan váltogatni akarnál, mert azt képzeled, hogy az hatékonyabb.

Új hozzászólás Aktív témák