Új hozzászólás Aktív témák

  • bot1978

    senior tag

    válasz Joshi #37 üzenetére

    Logaritmikus lenne olyan népjátékkal, mint a GTA. Az elején gyorsan nőne a vevők száma.
    Elmagyarázom mire gondolok:
    Tulajdonképpen elkezdene működni a termékmarketing. Abban az 5 percben amikor kipróbálnád egy haverodnál, nem egy vadidegen címben szerencsétlenkednél, próbálnál rájönni, hogy egyáltalán mit kell csinálni és hogyan lehet irányítani úgy, hogy ne hányd el magad stb. hanem a kedvenc játékodat látnád, hogy mennyivel jobb VR-ban.

    Fiatal felnőttekről beszélünk, akik nem fogják nézni órákat, ahogy a gépükkel vacakolsz, de megengedik, hogy kipróbáld, de azért ez erősen korlátos időben. Ebben az időben kell működnie a marketingnek. Ráadásul Te is inkább kellemetlenül érzed magad, ha totál béna vagy mások előtt, azt sem tudod melyik gomb mit csinál stb.
    Ezért (is) tarolt nagyon az autószimulátoros körökben. Egyik érdeklődő sem az ismeretlen címeket kezdte kipróbálni, hanem ment egy kört a kedvenc játékával és azt mondta, hogy ez qrvajó. Vásárló is lett.
    Más magabiztosan használni valamit és az előnyeire fókuszálni és más szerencsétlenkedni vele 2 percet és azt mondani a végén, hogy hú ez nem nekem való.

    Ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor tetszik neked a gondolat és úgy érzed szívesen zenélnél. A gondolat visz be egy hangszerboltba erre ott a kezedbe nyomnak egy millás hangszert. Te meg azt sem tudod hogyan szólaltasd meg, de csak kettő perced van. Ki fogod próbálni? Persze, mert érdekel, de csak zavartan szerencsétlenkedni fogsz vele és utána nem fogod megvenni, mert drága. Sőt lehet, hogy egyenesen elfordulsz tőle azzal, hogy ez nem neked való.
    Ha viszont előtte játszottál egy 50k hangszerrel egy évet, akkor magabiztosan a kezedbe veszed és lehet, hogy úgy elájulsz a hangjától, hogy hitelt veszel fel csak hogy hazavihesd. Teljesen más az, ha működik a termékmarketing.

Új hozzászólás Aktív témák