Új hozzászólás Aktív témák

  • -szp-

    aktív tag

    válasz Jim Tonic #10 üzenetére

    A FB CEO-ja azt kommunikálja, hogy az embereknek szüksége volt a változtatásra. Le is írja a posztjában, hogy dislike gombot szerettek volna, ezért kaptak 5 hangulatjelet, amit nyomkodhatnak. Erre épül az írás első része, aminek ugyanúgy semmi értelme, mint magának a döntésnek ebben az értelemben.
    Az utolsó két bekezdés (a belepakolt linkek nem véletlenül kerültek oda, elég fontosak a történet és a gondolatmenet megértéséhez) pedig az, amiről Zuk nem beszél, méghozzá a pontosabb visszajelzés, ami így a legegyszerűbb neki.
    1. Eddig is volt lehetőség a kommentelésre, és a kommentelés keretein belül használni nagyjából 200 hangulatjelet, vagy még többet
    2. A mostani változással ezeket szűrték meg és tették ki a polcra, hogy mindenki könnyedén elérje.
    3. Nem az számít, hogy az ismerőseik fotójára melyik érzelmet nyomják az emberek, hanem amit a hirdetésekre, hírekre, céges bejegyzésekre tolnak el.
    4. A fentiek alapján egyszerűbben és pontosabban nyomon követhető, hogy x céggel kapcsolatban milyen attitűdök merülnek fel, ami a hirdetések célzása, formálása szempontjából elengedhetetlen.

    ennyiről szólt az anyag, és szerintem ennek itt a helye, nem a logouton, mert ez UX, marketing és pszichológia

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

Új hozzászólás Aktív témák