Új hozzászólás Aktív témák

  • RandomName

    aktív tag

    válasz mad823 #13 üzenetére

    +1
    A Totalcar-os fiúk többször hangoztatták, hogy jellemzően a klasszikus autóipari fejlesztés ciklusa 6-8 év. Ez az idő a tervezőasztaltól az első eladható példányig megy, és a koncepciófelállítás, kockázatelemzés, jogi osztály, szabadalomvásárlás, beszállítói szerződések megkötése, prototipus, tesztelés, javítás, részvényesek meggyőzése, újítások vállalati hierachián történő átküzdése, újratesztelése, költségoptimalizálás, gyártósor átállítási terv, stb. van benne ebben az időszakban.

    A Tesla meg nem így csinálja, mert még nem akkora lassan reagáló vállalati rendszerrel rendelkezik, mint mondjuk a PSA konszern, ahol sok esetben egy tízcentes változtatás sok hónapos döntési procedúra.

    Ráadásul sok esetben olyan furának tűnik, de mintha a középkonzolt a gyártó nem tekintené az autó részének, csak szükséges rossznak.

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

Új hozzászólás Aktív témák