Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Samott #11 üzenetére

    Ha azonos lenne a teljesítménye, akkor nem lenne baj, de csak TFLOPS-ot mérni nem sokat ér. Egyrészt a Tesla Arcade több nagyságrenddel lassabb SSD-t használ, sokkal kisebb memória-sávszélességet biztosít, nincs egységes memória, és a tartalomdekódolást sem végzi egy erre dedikált célhardver, vagyis erre a CPU-t, illetve a GPU-t kell bevetni.

    A TFLOPS értékek olyanok, mint az ultramobil GPU-knál megadott paraméterek. Papíron jól mutatnak, de a gyakorlatban lófaszt sem érnek, ha nincs mögé rakva kellő sávszél, kellő mennyiségű regiszterterület, kellően erős geometriai feldolgozás stb... Ezért van, hogy az asztali hardverek még kisebb TFLOPS-on is szanaszét alázzák a telefonos holmikat, ha az adott programhoz nem baltával faragták a geometriát. Az Apple rendszeresen a konzolokhoz hasonlítja az ultramobil IGP-jét. Már ugye Xbox One szint. Csak ennek nincs látható eredménye, ahogy a korábbi console-class kamunak sem volt soha bizonyítéka, de a papír elbírta.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák