- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Starlink
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Látszik, hogy még nem volt komolyabb baleseted... Régen mindenben volt anyag, főleg a nagy amerikai cirkálókban. Tényleg? Az, hogy az autókat könnyítik nem megy az ember életének a rovására. Az egy dolog, hogy egy 50-60 km/h koccanásnál ripityára törik az autók orra, repül minden, ami műanyag (erre mondja mindenki, hogy mekkora szar, mert egyből széthullik, holott ennek is megvan a miértje), de az csak a gyűrődési/energia elnyelő zóna. Azt azonban mindenki elfelejti, hogy az utascella ilyen esetekben is sértetlen marad... Az általad említett W140-es már moderált átfedésű ütközésnél is deformálódik az A oszlopnál, torzul a karosszériája... A100? Ez szerinted jobb, mint a mai autók (32 km/h...)?
Nem az számít, hogy 15 km/h-ás koccanásnál látszik-e valami a lökhárítón. Azt az ember az első nagyobb balesete után - főleg, ha vétlen volt -, pont le fogja sz*rni...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Suzuki topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- RAM topik
- További aktív témák...