Hirdetés

2017. november 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) derive


derive
(senior tag)

Szerintem kezmuves foglalkozas kereteben nyaklancot lehetne csinalni a 15 eves iskolai CPUkbol meg RAMokbol. :U

(#2) hagel


hagel
(PH! nagyúr)

Esetleg korrepetálások és külön kurzusok a "Mi tudjuk a frankót!" Deutch Tamás Gif készítéshez. :DDD :DDD

Magyar BlackBerry Közösség - Magyar Channel-Surfer BBM Channel - C001A9A73 November 25-ig távol.

(#3) bhonti


bhonti
(kvázi-tag)

Nem is nemzeti?:) Akkor megtartom magamnak! XD
Ja, és remélem maradnak hagyományos (analóg) tanárok is még jó darabig!

[ Szerkesztve ]

B.

(#4) Nekomajin válasza bhonti (#3) üzenetére


Nekomajin
(fanatikus tag)

Miért, mi a baj a digitális tanárokkal?

(#5) Aweriot válasza Nekomajin (#4) üzenetére


Aweriot
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Nehezebb életveszélyesen megfenyegetni.

"War doesn't determine who's right - only who's left." Bertrand Russell

(#6) UnSkilleD


UnSkilleD
(senior tag)

először talán le kéne cserélni a 10-15 éves gépeket és utána lehetne a nagy digitalizálással foglalkozni

line con 0

(#7) Robert07 válasza Nekomajin (#4) üzenetére


Robert07
(fanatikus tag)

Szerintem nem feltetlenul kellene mindent digitalizalni. Ne erts felre, vannnak dolgok, ahol nagyon jol lehet egy-egy videoval vagy programmal szemleltetni bizonyos dolgokat, de van, ahol en inkabb az analogot preferalom. A ketto kozott kell megtalalni az egyensulyt, es ez a legnehezebb.

突き出る釘は打たれる。

(#8) Nekomajin válasza Robert07 (#7) üzenetére


Nekomajin
(fanatikus tag)

Én mondjuk eléggé meg lennék lőve, ha nem tudnék legalább minden második biológia órára számítógépet meg projektort vinni. Rengeteg olyan dolgot kell ma tanítani, amit egy krétás rajzzal nem lehet rendesen szemléltetni. Főleg úgy, hogy elég bénán rajzolok. Ellenben vannak rendkívül jó 3D-s animációk, amin minden lényeges dolog látszik, és érthető. Nagy kedvencem még a 3D-s emberi modell, ahol a szervrendszereket rétegről rétegre le lehet bontani, forgatni, nagyítani. Kijön a gyerek az interaktív táblához, és használhatja a modellt, megkereshet egy-egy szervet, végigvezethet szervrendszereket.

De ez a kezdeményezés egyébként nem arról szól, hogy minden órán a számítógépet nyomkodjuk. Főleg az idősebb tanárok tudnak ebből sok jó ötletet meríteni. Olyan emberek, akiknek egyáltalán nem alapkészség egy ilyen óra megtartása, mert amikor ő járt egyetemre, akkor még nem volt ilyen. Se eszközök, se módszerek.

(#9) Robert07 válasza Nekomajin (#8) üzenetére


Robert07
(fanatikus tag)

Igen, ilyenekre nagyon hasznos, de mondjuk volt hogy a matektanar csak benazott az interaktiv tablaval mert normalis nem volt a teremben, es az ido 15%-a mindig azzal ment el hogy miert nem jo, meg miert nincs jol kalibralva. Ugyhogy bizonyos dolgokhoz hasznos, mashoz pedig felesleges, vagy egyenesen rosszabb.

突き出る釘は打たれる。

(#10) Nekomajin válasza Robert07 (#9) üzenetére


Nekomajin
(fanatikus tag)

Na de ez az eset, amit írtál, nem a módszer, hanem az eszköz és a tanár felkészületlensége miatt volt rossz. Ne ez alapján ítéld meg, hogy a technika mire jó!

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.