Új hozzászólás Aktív témák

  • pn4hvq

    senior tag

    A cikkben szóba kerül Dunaújváros és a Digi.Én is dunaújvárosi és Digi előfizető vagyok, és egy adott esetben én abszolút pozitív tapasztalatot szereztem. Kb. egy hónappal ezelőtt kiírták a lépcsőház ajtajára, hogy adott napon 10-15 óráig karbantartás/korszerűsítés miatt nem lesz tv/net/telefon. Munka után hazamenve 14 óra után valóban nem volt net, de a másik két szolgáltatás élt. Ekkor még ott voltak a Digis autók a ház előtt. 16 óra után már elmentek a Digisek, net azonban továbbra sem volt. 17 óra után felhívtam a 1272-t és 2 perc után elmondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy szereltek valamit a lépcsőházban és net nincs, többi szolgáltatás van. Kérdezett pár dolgot, hogy user hiba fennállhat-e, de mivel előtte mindent kipróbáltam, egyből mondtam is a tapasztaltakat. Emberke mondta, hogy várjak egy percet, megnézi a lépcsőházban lévő eszközt távolról. Válaszolt, hogy nem éri el, így a hiba a Diginél van. Felvett egy hibabejelentést, és közölte, hogy 72 órájuk van az elhárításra, de igyekeznek előbb megoldani. Ezután csak este 20:30-tól voltam otthon, kíváncsiságból ránéztem a netre és már akkor is volt. Másnap délután egy női hang felhívott, mondta, hogy a Digitől hív a hibabejelentés kapcsán, és kérdezte, hogy megszűnt-e a hiba. Elmondtam a tapasztaltakat Neki, és elköszöntünk.
    Lehet, hogy egyedi eset/pont ráért valaki/szerencsém volt/stb, de ebből az esetből kiindulva nekem jó a tapasztalatom a probléma rendezésével. Azt hozzáteszem, mivel ez csak egy lépcsőházat érinthetett, nem hívták őket több ezren.

Új hozzászólás Aktív témák