Új hozzászólás Aktív témák
-
Mert áramot sok mindenből tudsz előállítani, míg fosszilis üzemanyagot... khm.
Az akkugyártás az elektromos autók nélkül is létezne, ráadásul akkor máris érdemes ide venni a kőolaj kitermelésének és feldolgozásának módjait is, amit megint csak nem lehet már sokkal környezetkímélőbben csinálni, míg akkumulátort igen.@FireKeeper : Úgy úgy!
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Hát nekem volt plug in hybridem. Többet se lesz. Ami az elektromosban és a benzinesben eltud b@szódni, az mind benne van. Ford c max energi volt az alany. Még a nagy válság előtt vettem, aránylag jó áron 4 évesen. Volt benne 140k km. 200k körül valami elkezdett kicsit zörögni benne a váltó körül. Irány a Ford szerviz. Egy hétig vizsgálták, tesztelték, kiderült, hogy a váltó nem tökéletes, de ilyen hibát még sehol, semelyik Ford szervizben nem láttak. Cserélni kellett volna a komplett váltórendszert és utána újraprogramozni, ára 6500 euró. Na akkor voltam úgy, hogy felgyújtom az egészet a g€cibe...
-
bkercso
nagyúr
Ez is mind őmiattuk van!
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
8th
addikt
A közelmúltig szinte az összes gyártó modellpalettáján ott figyelt egy átlag csóró számára is elérhető 3-4millió forintos takarékos kis 1.0 pöcsköszörű. Ennek vége. Akinek elég volt egy ilyen kis vacak is az szopóágra fog kerülni. Vehet jó kis elektromos szappantartót 40-60% felárral 200 kilométeres hatótávval. Örvendezzünk a szép új jövő itt van.
szerk: Az átlag pénztárcával rendelkező gipsz jakab már csak abban reménykedhet, hogy idővel megjelennek majd a kínai gyártók az olcsó kisautóikkal és úgy ahogy van bedöntik az európai autóipart a g*cibe. Meg is érdemelnék ha annyi lobbierejük nem volt, hogy kicsavarják a bürokraták kezéből a nyakukra szorított kést.[ Szerkesztve ]
-
Rive
veterán
Akinek elég volt egy ilyen kis vacak
...és aki csak ennyit tudott kiperkálni...
A nyugati életszinvonalnak szerves része (volt) a mobilitás: ez tette lehetővé a legcsóribb melósnak is, hogy ne csak limitált távolságban vadászhasson melóra, illetve ezzel összefüggésben: a mobilitás kifejezetten jó hatással volt az elérhető keresetekre, a kedvezőbb meló-munkás párosításra, mindenre.
Aki ki akarja b@szni a környezetvédelem alól a támogatottságot, az nagyon jól teszi, ha a mobilitást veszi célkeresztbe.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
Mutogatni való hater díszpinty
-
8th
addikt
Hogy a személyautókkal mi lesz számomra lényegtelen is. 80%-ban nem azzal járok. De mi lesz velünk egyéni vállalkozókkal akinek 3.5t platós teherautóra van szüksége? Ha mindenhonnan kitiltják a dízelt, hogy közelítsünk meg egy városi munkaterületet? Vigyem a hátamon a szál anyagot meg szálljak fel szerszámokkal hegesztőgéppel stb a villamosra? Szórakozhatok majd nap mint nap behajtási engedély kéréssel? De még ez is oké. Legyen. Rendben tiltsák ki a dízelt. Az enyém is öreg szar füstöl meg káros, nem vitatom. Milyen elektromost vegyek helyette amire adott esetben egy 6 méteres úszókaput vagy épp szálanyagot fel tudom tenni és a lényeg: mennyiért? Jelenleg nincs ilyen platós kisteher a piacon csak alváz van amire egyedi platót kell gyártatni kétmillióért. De szerencsére legalább az elektromos alváz olcsó, ja nem. És ha minden megvan kész az autó milyen hatótávot fog tudni? Belefér majd töltögetés nélkül egy fővárosi munka vagy nap végén dög fáradtan hazafelé tartva még meg kell álljunk töltögetni is? Mert más sem hiányozna. Nincs ez az egész végiggondolva de a vízfejű bürokraták eldöntötték mindenki feje felett, hogy így lesz jó. Nekik lehet. Az "okos" döntésük következménye nem őket sújtja majd.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Te is érzed, hogy irreális.
Ahogy a 90-es években sem tiltották ki a kétüteműeket, mert mire sorra meghozták volna a törvényt, addigra a számuk annyira lecsökkent, hogy nem volt értelme.
Ahogy a lovak sem tűntek el.
Ahogy te, a töltést elképzeled, az nincs köze a valósághoz. Olyasmin őrlődsz, amiben nincs tapasztalatod. Csak fiktív járműveket, fiktív töltési startégiával, ráhúzol egy nem ismert infrastruktúrára.
Magyarán: csak a ködöt szurkálod."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
"De mi lesz velünk egyéni vállalkozókkal akinek 3.5t platós teherautóra van szüksége?"
Sehol nem lesz olyan hülye a kormány, hogy egyik napról a másikra betiltsa ezeket, hiszen akkor megállna a gazdaság.
Ilyenkor nagyon látszik, hogy a legtöbb ellenérzés az ismeretek hiányából fakad.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Hieronymus #35 üzenetére
Másodszor írom le rövid időn belül...: https://prohardver.hu/tema/re_v_milan_amiert_rosszak_az_e-autok_alapulhatnak/hsz_34-34.html első két sor.
És de, zöld... A kulcsszavak: tiszta víz, platina, palládium.
Robbanás: ha muszáj lenne választanom, én inkább egy olyan autóban szeretnék átélni egy balesetet, amelyikben hidrogén az üzemanyag, és nem egy olyanban, ahol egy lítiumaksi nyílik fel a seggem alatt...
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #67 üzenetére
Azért egy benzines autóba beülsz, nem?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Rive
veterán
El hát, akkor már nem is érdekes semmi
Csak azt tudom, hogy környezetvédelem kérdéskörről az uróbbi években már csak olyan fórumon lehet tisztességesen vitázni, ahonnan az első böffenésre kib@sszák az összes sötétzöld prospektusfelmondó hurráoptimista b@rmot.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
bkercso
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #67 üzenetére
Ha felnyílik az akksi a segged alatt, addigra jó eséllyel már nem élsz.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
félisten
válasz [HUN]NIMROD #67 üzenetére
Rofl.
1000+ barral töltött hidrogéntartály igen mókás lenne.
Mindezt beteszik a hátsó ülések alá.
A kiskanál is túl nagy lenne a darabjaid összeszedéséhez. -
dabadab
titán
válasz [HUN]NIMROD #67 üzenetére
Az az első két sor tulajdonképpen arról szólt, hogy az energiamegmaradás törvényét kellene valahogy átugorni némi fejlesztéssel
DRM is theft
-
válasz [HUN]NIMROD #67 üzenetére
"én inkább egy olyan autóban szeretnék átélni egy balesetet, amelyikben hidrogén az üzemanyag"
Az sokkal nagyobbat durran, mint a lítium@Rive : "Csak azt tudom, hogy környezetvédelem kérdéskörről az uróbbi években már csak olyan fórumon lehet tisztességesen vitázni, ahonnan az első böffenésre kib@sszák az összes sötétzöld prospektusfelmondó"
Ja, hogy akkor az egyik véleménybuborék jó, a másik rossz. Hát így nem csoda, ha nincs értelmes vita@bkercso : Jaja
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Rive
veterán
... így nem csoda, ha nincs értelmes vita ...
:vállvonás:
Elég rendszeres ügy például, hogy fejlesztők egymás között beszélgetnek (példa: elb@szott követelmények miatt olyan eszközökre kell vezérlést fejleszteni, ami még kanyarban sincsenek, de mással viszont nem lehet hozni a számokat amik a várható 5-7 évvel későbbi piacra kerülés idején kellenének: ez persze elég sok panaszkodást szül), aztán beesik valami idült aki látta az összes prospektust és ezen az alapon teljes mellszélességgel lecseszi a mérnököket mekkora maradi üzemanyaglobbista sz@remberek, nem értik az idők szavát.
Ismerős szitu?
És rengeteg hasonló esetet látok minden érintett területen, rendszeresen.
Biztos csak a véleménybuborék
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
nevemfel
senior tag
Szerintem felesleges aggódni amiatt, hogy 2035-re ezt meg azt ki akarnak tiltani az EU-ból.
Ezek a politikusok addigra már sehol nem lesznek, ezért mernek bevállalni ilyen határidőket. Ha kudarc lesz az egész, nem nekik kell visszavonniuk ezeket a rendelkezéseket, szóval a politikai kockázat alacsony.
Forget your troubles, c'mon get happy
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
+mindenkinek aki erre rácsapott mint gyöngytyúk a tudjukmire: belátom, az "átélni" szó nem volt helyénvaló, de pont arra szerettem volna jelzés értékű sugalmazást nem túl nehezen megfejthetően elhelyezni hogy ha már olyan komoly a helyzet, akkor jobb gyorsan túlesni az egészen mintsem harmadfokú égési sérülésekkel a bőrünkbe beleégett kemikáliákkal agonizálni napokig. Nem sikerült.
#74dabadab: neeeeem, azt jelenti, hogy az eddig még csak kuriózum szinten létező megoldás megérdemelne pár évtizednyi felzárkózást, és akkor kiderülne, a hátrányaival együtt is jobb alternatíva, mint a mobiltelefonokba meg elektromos fogkefékbe való technológia százezerszeresére felnagyítva.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
A 2035 vélhetően az új gázolaj és benzin hajtóanyaggal működő személygépjárművekre vonatkozik.
A vita még azon van, hogy megújuló, növényi alapanyagból készült üzemanyaggal hajtott járművek forgalomba helyezhetők maradjanak. Illetve tolják későbbre a tilalmat.A dízelmotor tilalom már most is van néhány nagyvárosban. korlátlanul csak a Euro6/V vagy újabb előírást teljesítő járművek hajthatnak be korlátlanul. Általában azokon a területeken, ahol a nitrogén oxidok koncentrációja magasabb az elfogadható határnál.
Kicsit más.
Nagyjából még egy évtizeddel ezelőtt azon ment a beszélgetés, hogy az olajkonszernek és a járműgyártók elnyomják az elektromos járművek fejlesztését.
A mai gonoszok, a belsőégésű autók gyártását akarják elnyomni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
V.Milán
tag
Szolgálati közlemény: Látván, hogy milyen irányba indult el a beszélgetés, szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy nem vitát szerettem volna indítani, csupán véleményeket szerettem volna kérni a témáról. Csak arra kérnék mindenkit, hogy az indulatokat igyekezzük távoltartani a témától.
További jó szórakozást!K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
-
AuraSync
őstag
Az elektromos autó ideje akkor fog eljönni ha minden utcában lesz egy gyorstöltő és minimum 500km-t tudnak megtenni folyamat autópálya sebességgel, bekapcsolt fűtéssel stb.
Amíg ez nem kivitelezhető addig ez számomra halott dolog.Marad a jó kis 3 hengeres turbós sz@rom.
[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
V.Milán
tag
Azt alig töltik ki, itt meg időnként azért jó a hangulat, plusz megy a 🍿
Szóval mondhatjuk, hogy megéri ittK̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
-
AuraSync
őstag
Havi ~500km-t megyek a kocsival szóval nekem akkor érné meg ha csak havi egyszer kellene töltenem. (jelenleg is havonta egyszer tankolok csak és akkor sem tele)
DE ha valamerre elindulok az országban akkor ne kelljen még 150km-t azért megtennem bóklászva, hogy találjak egy SZABAD töltőt ami gyors töltő nem lassú 8 órás.Szóval előbb a szupportot kéne felépíteni, aztán lehet az elektromos kocsikat eladni.
De lehet én gondolom rosszul.
#90 Dluinet:
Akko jóvan, pont ennyi elég is volt mára a fórumból.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
V.Milán
tag
Írtam ilyet? Csak a miheztartás végett közöltem, hogy nehogy az legyen, hogy én ugrasztom itt össze a népet
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
8th
addikt
Én az ország leggyérebben lakott területén élek, itt kifejezettem vacak a töltőhálózat. A városunkban évek óta egyetlen töltési pont van amit 2023-ban több mint viccesnek tartok. Annak fényében különösen, hogy a szomszédos Kiskőrösön ami ugyanekkora város mint Kalocsa három is akad. Tehát még itt az isten háta mögött is legfeljebb 28km-t kell autózni a következő töltési lehetőségig. Szóval egyáltalán nem olyan rossz a helyzet. Csak szar, hogy az átutazóknak rendszerint sort kell állni rá. A helyi ev tulajok mind otthon töltenek. Én is otthon töltögetném ha lenne és csak végszükség esetén cuppannék rá valami nyilvános töltőre.
[ Szerkesztve ]
-
Az elektromos autóknál az otthoni töltés is megoldható.
A legegyszerűbb az otthoni 230-ról tölteni, de egy kicsit hosszadalmas a töltés.
Nálunk minden lakás van három fázis lehet gyorsabb töltőt telepíteni.
Vannak házi szolgáltatók. Letelepítik a töltőt és kártyával lehet használni. Ez a nagyobb garázsokban működik jól. Kialakítanak töltőhelyeket, aztán reggelre fel van töltve az autó. Vannak magánházaknál kialakított ilyen töltőpontok. A tulajdonos kap némi térítést, ha mások használják a töltőpontot. Ezek az olcsó megoldások.
Az utcai töltés, többe kerül.Szerencsésebb esetben havonta egyszer sem kell elmenni tankolni. Ott tudsz tölteni, ahol amúgy is parkolsz.
Az elektromos autók terjedésével javulni fog a helyzet, még Magyarországon is.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
De de de
Hogyhogy csak akkor érné meg?
Töredéke a benzinköltségnek a töltés..."DE ha valamerre elindulok az országban akkor ne kelljen még 150km-t azért megtennem bóklászva, hogy találjak egy SZABAD töltőt "
Kulturáltabb helyeken ez nem nagy művészet."Szóval előbb a szupportot kéne felépíteni, aztán lehet az elektromos kocsikat eladni.
De lehet én gondolom rosszul."
Olvass utána az autózás történetének; benzinutak sem voltak maguktól.Mutogatni való hater díszpinty
-
V.Milán
tag
17 évesen inkább maradok a tanulásnál mint az élet megszakértésénél.
[ Szerkesztve ]
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
-
nagyúr
válasz Hieronymus #98 üzenetére
Jaj, de benzinkutat sem appal szoktad nézni.
Mi van ha nincs mobilneted?
Mi van ha lemerült a telefonod?
Mi van ha nincs okostelefonod?Látod, ha benzines autód van, akkor nincs erre szükséged.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!