Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Kobe #2 üzenetére

    Azt honnan lehet tudni, hogy nem a rendszerüket üzemeltető IT szolgáltató oldalán volt a hiba? :F

    A cikk alapján úgy látom, hogy az internet bank sem volt elérhető. Nekem ez hálózati (vagy az azt üzemeltető szerver/virtuális háttértár/memóra/stb.) problémának tűnik.

    Alapvetően én elégedett vagyok a CIB Internet Bank-kal. A felhasználói felületét, funkcióit, lhetőségeit illetően a legjobb a piacon.

    Már nem is tudom, hogy hány éve (sokkal 10+) vagyok náluk, és egyetlen igazi problémaként azt tudom felhozni, hogy váltottak a kötelező mobil token használatra.

    Nekem a régi, hardveres token megoldás sokkal praktikusabb volt, és még biztonságosabbnak is tartom a "Login + (bonyolult, hosszú) jelszó + 4 jegyű HW-es token kód" kombinációt, mint a "Login + 6 jegyű mobil generált token kód" variációt.

    Nem is beszélve arról, hogy mennyivel praktikusabb, egyszerűbb és gyorsabb volt a kicsi, "dobókocka" méretű, nyomógombos hardveres token használata, mint a mobiltelfonos applikációé.

    Ők ugyebár a "nagyobb biztonságra" hivatkozva tették ezt a változást kötelezővé.

    Persze magát a mobilos netbank felületet nem ismerem (mert azt a részét nem használom), és azt is megértem, hogy bosszantó az ilyen szolgáltatás kimaradás, ha valaki éppen akkor utalna, vagy vásárolna. Ám azért elég gyorsan elhárították, nemde?

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák