Új hozzászólás Aktív témák
-
jönnek majd a tolvajok, nem a kocsit fogják lopni, hanem az érzékelőket
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
WildBoarTeam
aktív tag
válasz FireFox1996 #1 üzenetére
Gondolom majd a továbbfejlesztett eszközök be lesznek építve a kaszniba, tehát mégis viszik az autót is.
blabla
-
-=MrLF=-
senior tag
Az újabb változatokban már be vannak:
(Google Self-Driving Car Project)Itt is
(Mercedes-Benz F015):protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
-
opr
veterán
válasz FireFox1996 #4 üzenetére
Kicsit kilóg a környezetből, pláne a háttérben lévő cukrosbácsi-furgont is figyelembe véve.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tesztelo.hu
senior tag
Érdekes az az esős kép, mert eddig úgy tudtam, hogy esőben ezek az autók nem igazán tudnak haladni, mert a radart teljesen összezavarják az esőcseppek.
-
dajkopali
addikt
válasz Tesztelo.hu #6 üzenetére
úgy sejtem, azért tartanak évekig ezek a tesztelések, hogy lassan, lépésről lépésre oldják meg a problémákat - ez is egy ilyen, meg még száz
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Kékes525
félisten
Néhány év és elfognak terjedni.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
NoMagix
addikt
még 10 év és teljesen megszokott dolog lesz
-
opr
veterán
Szerintem nagyon optimisták ezek a "még 10év" becslések. Ilyen komplex rendszerek fejlesztésénél/tesztelésénél csak úgy pörögnek az évek, mire egyáltalán odáig eljutnak, hogy érdemes elgondolkozni az engedélyek (kereskedelmi forgalmi, nem teszt!) beszerzésén. Szerintem csak eddig eljutni lesz alsóhangon vagy 5év, de simán lehet, hogy 10 is.
Ezek után jön a jogászok háborúja, mire kitalálják mikor ki a felelős miért az még vagy 3 év.
Ezek után ki kell jönni az első ilyen járművekkel, ami nyilván csak az abszolút felsőkategória lesz (meg esetleg fuvarozás, bár ott még ezer kérdés bejön), már csak a berendezés árát figyelembe véve is, valószínűleg az első 3-4 modellciklusban ráadásul csak beikszelhető extraként.
Mire ez lemegy a nyugati középkategóriába (audi a4, bmw3, merci c, lexus gs, stb) mint opcionális extra csak az még vagy 3 év az első felsőkat modelltől számítva.Innentől lehet úgy kezelni, mint megszokott dolog a forgalomban, de ez összesen szvsz lesz vagy 20év.
Aztán remélem nem lesz igazam, mert minél hamarabb elterjed, annál jobb. Jó lenne, ha pár OT járműtől eltekinteve ~40év múlva csak teljesen automata autók járnák az utakat."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ó, ebben egyetértünk, Én azért vagyok negatív, mert esetünkben a jogászok/politikusok/marketingesek/mindenféle vízgereblyéző szakember © is befolyásolja a fejlődés/fejlesztés ütemét. És mire azok a szerencsétlenek két heti meeting után megegyeznek abban, hogy az első meeting előtt mind vaníliafagyit esznek (mert ugye fontos, hogy mindenki ugyanolyat egyen), addigra a fejlesztés megint nem ott tart, mint amiről beszélgetni szeretnének. Persze ez általában nem lenne baj, mert kb 50 ilyen emberből 1 szokta felfogni azt is, hogy nagy vonalakban miről szól a fáma, de ettől függetlenül megint két hét fagyimeeting lesz, és innentől rekurzív a dolog.
Lényeg a lényeg: sajnos volt szerencsém látni hogy mennek ezek a dolgok, így negatív vagyok. Ha ez csak a műszaki embereken múlna, 5 év múlva meg lehetne venni az ebayről külön szettként úgy, hogy van rá egy darab iparági szabvány és a gyártók eldönthetik, hogy odarakják a csatlakozókat a kocsijukba vagy nem. Aztán otthon bepattintod 30p alatt és kész az önvezető autód.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin