2018. december 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ANOka


ANOka
(senior tag)

A hajótöröttek meg így jártak...

(#2) opr válasza ANOka (#1) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Ha nincs ember a hajon, akkor viszonyleg nehez elerni a hajotorott statuszt.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3) ANOka válasza opr (#2) üzenetére


ANOka
(senior tag)

...elsősorban a vitorlázókra gondoltam.

(#4) opr válasza ANOka (#3) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Miert, az egy gyakori eset, hogy a vitorlazok keresztezik a fobb szallitasi utvonalakat? :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#5) Enxtheone


Enxtheone
(tag)

De ha nem lesz legénység akkor a kalózok könnyebben lophatnak el pár konténer intel processzort nem? :D:D

(#6) Patice


Patice
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Akkor ez most egy hajó önvezető chip, vagy egy úszó felügyeleti rendszer??? ;]

ELADÓ: Asus H87I-Plus alaplap.

(#7) Snoop-y válasza opr (#4) üzenetére


Snoop-y
(PH! addikt)

Siman. Addig nincs baj amig nincs baj ugye. De amikor elsodrodnak/viharba kerulnek akkor azert nem baj ha bele tudnak akadni egy nagyobb hajoba amin van pl ember aki meglatja es felszedi oket.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#8) D1Rect


D1Rect
(PH! félisten)
LOGOUT blog

A kalózok nagyon csalódottak lesznek.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#9) opr válasza Snoop-y (#7) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Ez ilyen Darwin-dijas dolog, vagy mi? Ugy gondolnam, hogy a mai technologiaval azert nem annyira rohadt nehez eldonteni, hogy jo otlet-e hajokazni a vitorlas ladikkal arrafele/aznap, vagy nem. :F

Vagy valami hatalmas tudasbeni hianyossagom van, vagy nem tudom.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#10) Snoop-y válasza opr (#9) üzenetére


Snoop-y
(PH! addikt)

Nyilvan nehezebb bajba kerulni mint 100 evvel ezelott de azert ez eleg sok embernek sikerul.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#11) opr válasza Snoop-y (#10) üzenetére


opr
(PH! addikt)

De nem az van, hogy ahhoz konkretan igyekezni kell ujabban? Ugy ertem, van mindenfele zaszlok, muholdkepek, viharjelzes, figyelmeztetesek akar napokra/hetekre elore, stb...

Ha meg valaki meg meg akar halni, ahhoz meg nem kell hajo, max stilusosabb ugy.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#12) t72killer válasza ANOka (#3) üzenetére


t72killer
(Jómunkásember)
LOGOUT blog

Miért lenne baja a vitorlázóknak? A szenzorokkal telepakolt hajó jobban észleli őket, mint a radarképernyőt vodkával meglocsoló humanoid kapitány. Hajótöröttek felvételére is meg lehetne tanítani a gépet és egy hűtőt is lehet rendszeresíteni a fedélzeten elegendő kajával és sörrel az ilyen esetekre.

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#13) moleculez


moleculez
(PH! addikt)

Nem vagyok szakértő, de tényleg nem értem, ebben mi olyan bonyolult. Önvezető autók egész jól állnak, pedig a közúti forgalmat nem lehet összevetni a vízi forgalommal (értsd: változók, környezet, forgalom, stb). Vagy pl a vonatok, repülők miért nem önműködőek? Az autó lenne az utolsó, amit automatizálnék.

[ Szerkesztve ]

"Nem vagyok pesszimista. Az nekem úgysem menne...@abusalempictures

(#14) azbest


azbest
(PH! nagyúr)

Ezt nem tudom hová tenni:
Azt is elárulta, hogy ezáltal jelentősen, akár 30 százalékkal csökkenthetőek a hajózási költségek is, hiszen egyrészt rengeteget lehet majd spórolni a karbantartáson, illetve az alkatrészeken is.

Attól, hogy lesajnálják a fedélzetről azt a tucat embert, aki azt a 10 ezer konténert kíséri, hogyan fog csökkenni a karbantartás és alkatrészköltség? A gépet most is automata vezeti, az emberek meg felügyelnek, karbantatranak és felelősséget vállalnak... nem?

(#15) t72killer válasza azbest (#14) üzenetére


t72killer
(Jómunkásember)
LOGOUT blog

parti kétbalkéz karbantartót valószínű könnyebb találni minimálbérért, mint matrózt

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#16) ledgeri válasza Enxtheone (#5) üzenetére


ledgeri
(PH! kedvence)

- "I am the capitan now!

-"

"

[ Szerkesztve ]

szeksziboj -nálam van egy pirospontod! Keresek Sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest)

(#17) azbest válasza t72killer (#15) üzenetére


azbest
(PH! nagyúr)

megnéztem már a nemzetközi híreket, úgy látom a zdnet-es lett lefordítva...

Ott mintha kicsit máshogy lenne értelme. Szerintem a kiragadott mondat logisztika optimaziálásáról szól. Attól olcsóbb a flotta üzemeltetése, hogy nem kell várni az alkatrészekre, mert az okos ai majd jól megoptimalizálja azt is. De abban a hírben is ez a bs bingó megy. Más oldalon, nem ezek a kiragadott mondatok.

De korábbi marketinges diát nézve is sántít a bs bingó. Mert persze ott nagyobb redundanciát írnak az eszközökre. Aminek semmi köze az ai-hez, csak egyszerűen több berendezést zsúfolnak a hajóra és akkor karbantartás majd a kikötőben. Meg hogy a lakrész helyére majd mennyi rakomány mehet :D

[ Szerkesztve ]

(#18) Fancy-boy


Fancy-boy
(őstag)

Ezzel kapcsolatban a Féktelenül 2 ugrott be.

[ Szerkesztve ]

(#19) btprg válasza opr (#11) üzenetére


btprg
(kvázi-tag)

:DD

"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.