- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
keembo
tag
Igaz mobilon nézem, de itt semmi különbség nincs a 2. és 3. kép között. Biztos, hogy a jó kép lett feltöltve?
-
ribizly
veterán
Egy gyors kérdés: Ehhez milyen kártya kell pontosan?
Ha jól láttam, akkor RTX/GTX16XX-et írnak valahol (van ahol csak RTX-et bytheway). Tényleg lehetséges, hogy valamit tud a GTX1660, de egy GTX1080Ti meg nem?|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
#16939776
törölt tag
Egyértelműen át dolgozza a kép 3D hatását, beletolja az arcodba az információban/részletekben gazdagabb területet, azzal nem foglalkozva, hogy ez az eredeti képen mennyire volt hangsúlyos/hangsúlytalan mennyire volt elöl/hátul.
Ennek a hatásnak a kikorrigálása többlet munkát ró az agyra, fárasztó, csökkenti az immerziót.
Aki nem vesz észre különbséget az vagy elveszett a részletek összehasonlításában, vagy nincs térlátása.
[ Szerkesztve ]
-
hardzsi2
aktív tag
https://developer.nvidia.com/vrworks/graphics/variablerateshading
Variable Rate Shading is a new, easy to implement rendering technique enabled by Turing GPUs. ...
Hardware: Compatible with: Turing based GPUs. (GeForce RTX and Quadro RTX)
Software:Compatible with the following APIs: DX11, DX12, OpenGL, Vulkan.
Integration with Unreal Engine and Unity are coming soonAz univerzalitás legalább 2 szempontból is érdekes:
1) jövőbeli minden (AMD, Nvidia és Intel) kártya/chip támogatni fogja-e? - ekkor lesz univerzálisan bevethető;
2) jövőben minden jelentős game engine-be és 3D renderelő szoftverbe bekerül-e? Erre válaszol a fentebbi "easy to implement", tehát a lehetőség elvileg adott.Mivel a fenti példák szerint a nyereség (fps-ugrás) nagynak tűnik, a képminőségromlás pedig gyakorlatilag elhanyagolható, ezért egész ígéretesnek gondolom, ha az univerzalitás megvalósul.
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
Angel
újonc
^ Köszi a linket.
-
GodGamer5
addikt
Mobilon SEMMI különbség a két kép között.
Remélem sok játékba bekerül a technológia."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
MeszesKPT
őstag
Bár nem hiszem, hogy univerzálisan tudna majd 64%-ot hozni, de ha a felét igen már azzal is egy vállalható kompromisszum. RTX kártyák egy ideje már a piacon vannak, eddig miért nem olvastam erről?
-
gV
őstag
válasz MeszesKPT #18 üzenetére
geforce.com-on pedig írtak róla már
-
MeszesKPT
őstag
Köszönöm a linket, most már jobban képben vagyok. Az ott említett játékhoz még nem volt szerencsém és bár az ottani eredmények jóval szerényebbek mint 3DMark alatt, azért még az sem elhanyagolható. A kérdés akkor inkább az, hogy a játékfejlesztők mennyire fogják támogatni a VRS-t.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz GodGamer5 #16 üzenetére
Csináltam egy különbség képet: [kép]
Az eltérések fényerejét 32x-esre nagyítottam, hogy látni lehessen. Az alapján amit olvastam (csoportokra osztja a pixeleket, így kevesebbszer csinál shader müveletet) ez minimum furcsa. Ha ennyi az eltérés, és nagy a gyorsulás, akkor tényleg jó a cucc. Az első VRS hírben látható különbséget meg szabad szemmel is látni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 4GB GDDR5 256bit (GV-N760OC-4GD) Videokártya eladó.
- Sapphire Radeon RX 6700 XT Pulse
- 17 Darab !Hibás! XFX RX 470 8GB (csikozza a képet)(Eladó vagy keresek embert aki javítja!)
- Eladó GIGABYTE GTX 1060 3gb OC Verzió!
- Gamer Gépből! Asus GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming Whit 2027.02.16-ig magyar számlás gari!