Hirdetés

2017. szeptember 23., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) -=RelakS=-


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Valamiért a Pusztító jutott eszembe.
Ott nem kivehető volt a kormány, hanem visszahúzódott a műszerfalba :)

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#2) doc


doc
(PH! nagyúr)

mr Bean ezt mar reg feltalalta :D

1N23456.HU - A Veszprém megyei motorkölcsönző

(#3) Vesa válasza -=RelakS=- (#1) üzenetére


Vesa
(őstag)

Igen, és ott légzsák helyett habot használtak... :D
Meg is van oldva a légzsák kérdése... :))

(#4) BlackPriest


BlackPriest
(őstag)

nem lehet túl nagy meló a két légzsák egymást kizáró működtetése, lehet vagy 10 sor a szoftverben...nagyon nem várom ezt a világot, szeretek én vezetni...

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#5) Simba86


Simba86
(senior tag)

nem emlékszem hirtelen, melyik film volt, de mintha a "nyomás utána" c. BS-TH filmben lett volna ilyen

Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4

(#6) -=RelakS=- válasza BlackPriest (#4) üzenetére


-=RelakS=-
(PH! addikt)

10?!

Ha KormánytHasznál=igaz, akkor
KormányLégzsák.Kipukkant()
egyébként
MűszerfalLégzsák.Kipukkant()
Ha vége.

Tehát 5 sor, de C-ben ebből 1 sort is lehet faragni :DDD

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#7) raskolnikoff


raskolnikoff
(PH! addikt)

Lopások ellen viszont nagyon jó ötlet volna!

A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.

(#8) BlackPriest válasza -=RelakS=- (#6) üzenetére


BlackPriest
(őstag)

de azért változók is kellenek, nem :U (nem vagyok programozó, nekem az 5 sor is elég :D )

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#9) DigitXT válasza raskolnikoff (#7) üzenetére


DigitXT
(PH! félisten)

Arra ugyan miért: majd visz magával saját kormányt a tolvaj, nem gond.:D
Vagy egyszerűen csak bemondja a robotnak, hogy a bontóba lesz szíves.

https://www.youtube.com/user/RKbodyfitness/featured

(#10) raskolnikoff válasza DigitXT (#9) üzenetére


raskolnikoff
(PH! addikt)

Nyilván úgy gondoltam, minden autóhoz egyedi kormányok és pedálok járnak. Mintha kulcsok volnának.

A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.

(#11) Viktor77


Viktor77
(PH! félisten)

Most pl. a BMW-sek direkt mindig úgy tartják a kulcsukat, kártyájukat, akármilyüket, hogy jól látszódjon, hogy nekik BMW-jük van.
Na, ez után majd egy kormánnyal a kezükben fognak flangálni.

[ Szerkesztve ]

(#12) Vesa válasza raskolnikoff (#10) üzenetére


Vesa
(őstag)

De mivel itt alényeg az, hogy az autó kormány/pedálok nélkül is képes közlekedni, biztonság szempontjából irreleváns a kérdés. Hiába veszed ki ezeket, ha a szoftver fetörhető és önvezető módban a kocsi ellopható.
Csak normál autóknál lenne értelme, de ott sem, elvégre ki a fene akar magával cipelni kormányt meg pedálokat, ha kiszáll valahol az autójából?

(#13) CMST2015


CMST2015
(kvázi-tag)

Tolvajok akkor kormánnyal és pedálokkal szaladgálnak Xd

ReFJmod --- 2017 silent mod

(#14) raskolnikoff válasza Vesa (#12) üzenetére


raskolnikoff
(PH! addikt)

Vágom, azér írtam hogylopás ellen jó lehet^^

A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.

(#15) Porthoszx válasza -=RelakS=- (#6) üzenetére


Porthoszx
(senior tag)

Mivel a baleset ellenörzése hiányzik a kódból, szegény sofőrt kétszer is le fogod puffantani.
Amikor előszőr beül, meg amikor utána a szervizbe menet behelyezi a kormányt :D

(#16) -=RelakS=- válasza Porthoszx (#15) üzenetére


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Na jó, de itt már arról volt szó szerintem, hogy mennyibe telik eldönteni, hogy melyik légzsák pukkanjon.
Feltételezem, hogy maga a pukkantás már előtte el lett döntve.
Ha nem, my bad ;]

[ Szerkesztve ]

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#17) WildBoarTeam válasza -=RelakS=- (#1) üzenetére


WildBoarTeam
(fanatikus tag)

Nekem is ez ugrott be.
A pedálokat szerintem meg felesleges kiszerelni, simán el lehet őket "bújtatni" a műszerfal mögé. Pl. felhajtódnak.

blabla

(#18) Kopi31415 válasza BlackPriest (#4) üzenetére


Kopi31415
(PH! félisten)

Aki ezt csak szoftverre -vízená, az nem normális. A két légzsákot fizikailag kell szeparálni a rendszertől egyik, illetve másik esetben.
És a kormányt ezek után se lehet csak úgy dobálni, lóbálni, minden vackot rábaszni.

Ülések terén van erről tapasztalatom, ott már ránézni is csak óvatosan mernek, ha aktív légzsák van beépítve és mozgatni kell, vagy bármit vizsgálni rajta. Plusz úgy tele tacepaózzák, hogy alig látszik az ülés tőle.

Másik probléma: a két légzsák mérete nem azonos, a patron aktiválása, a légzsák felfúvódása más karakterisztika szerint kell történjen. Plusz mindkét esetben a csak félig nyíljon kódsorokat is át kell nyálazni.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec

(#19) Soybex válasza doc (#2) üzenetére


Soybex
(senior tag)

:C :C

Samsung Galaxy Note 4 / Google Pixel XL / Asus k501 /

(#20) pomorski válasza DigitXT (#9) üzenetére


pomorski
(őstag)

Így igaz! Emlékszem, a gumisok is mondták anno, hogy milyen jók a könnyűfém felni spéci csavarjai (tudjátok, azok a csavarok, amik virág és szív alakúak, melyek levételéhez különleges szerszámok kellenek), mert azok miatt nem lopják majd le az autóról a felnis kereket... Azután kiderült, hogy mégis lelopják, mert vannak olyan szerszámaik a tolvajoknak.

Ha osztálytársak voltunk valahol, akkor légyszi dobj egy PM-et! 1985-1993: Bethlen Gábor ált. isk., Gáborján | 1993-1997: Zalka, Berettyóújfalu (2201-es szak) | 1997-1998: nulladik (KLTE, mat) | 1998-2004: KLTE-DE, mat

(#21) sketchifun válasza pomorski (#20) üzenetére


sketchifun
(senior tag)

Most komolyan ezen megy a vita? A hagyományos autó lopás ilyen esetben meg fog szűnni. Nem lesz Pajszeres Ricárdó. A rendszert fogják feltörni, hogy elvágják a torkát a védelemnek, és a kocsi magától fog menni a bontóig.

Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán

(#22) pomorski válasza sketchifun (#21) üzenetére


pomorski
(őstag)

De ezt miért nekem írod?!

Ha osztálytársak voltunk valahol, akkor légyszi dobj egy PM-et! 1985-1993: Bethlen Gábor ált. isk., Gáborján | 1993-1997: Zalka, Berettyóújfalu (2201-es szak) | 1997-1998: nulladik (KLTE, mat) | 1998-2004: KLTE-DE, mat

(#23) ripla válasza BlackPriest (#4) üzenetére


ripla
(őstag)

Te szeretsz, meg én is, meg vagyunk ezzel egy páran. Viszont az emberek többsége nem tud vezetni, nem ismeri a szabályokat, az indexet, a sávváltás mikéntjét, a sebességhatárokat... Ezek ellen muszáj lépni.

[ Szerkesztve ]

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

(#24) t|-|om! válasza -=RelakS=- (#6) üzenetére


t|-|om!
(PH! addikt)

5?!

Elfér egyben is. :)

KormányHasznál ? KormányLégzsák.Kipukkant() : MűszerfalLégzsák.Kipukkant();

(#25) -=RelakS=- válasza t|-|om! (#24) üzenetére


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Ezt írtam az utolsó sorban ;)

A franc emlékezett már a pontos karakterekre. Mondjuk egy nyamvadt ? és : igazán megmaradhatott volna :DDD

[ Szerkesztve ]

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#26) Phvhun


Phvhun
(őstag)

Miért kell olyan blődségeket leírni hogy a steer by wire akadálynak számít, mert steril érzést nyújt?

Force feedback már 10 éve is volt a Logitech kormányokban, kb semmiből nem áll ezt is úgy megoldani..

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.