Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecogame
veterán
Semmi meglepőt nem hozott ez a felmérés, az eredmény teljesen várható volt.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
zeorsdfd
senior tag
A 2. ábrán sikerült megmérni a már ismert platformfelhasználások eloszlását...semmi köze az ügyintézéshez, szerintem pizzarendeléssel is ez jött volna ki.
-
gabor7th
addikt
Nos egyrészről érthető a dolog, mert pl. nemrég a NAV-nál akinek pl. az volt a dolga, hogy tájékoztasson fogalma sem volt a jogszabályról, amiről tájékoztatást szerettem volna. Sőt azt mondta ilyen nincs is... És nemcsak a NAV-nál van ilyen.
Másrészről, ha netre viszunk fontos dolgokat, akkor akkor már csak idő kérdése, hogy mikor nyirják ki a digitális államot, gazdaságot.
Jelek most is vannak bőven csak valahogy nem akarjuk észrevenni. Itt van egy a sok közül:
http://hvg.hu/tudomany/20151110_100_millio_embert_erinto_banki_adatlopas
100 millió ember banki adatait szerezték meg, pedig azért a bankok elég kemény diónak számítanak. És mégis. Most gondoljunk bele, hogy minden neten van és egy ellenséges állam mondjuk nem adatokat akar szerezni, hanem szétrombolni a rendszert. Akkor visszazuhank a középikorba, mert nem fog sikerülni megvédeni a rendszereket. Eddig se sikerült soha.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
MageRG
addikt
"...csak idő kérdése, hogy mikor nyirják ki a digitális államot..."
Akkor gyorsan kezdjünk mindent átírni agyagtáblákra. Az mégis tartósabb, mint a papír.
Sorry, de az államot a mostani féldigitális formájában is könnyű kinyírni, pl. áramszünettel. Ez nem érv a digitális átállás ellen."...pedig azért a bankok elég kemény diónak számítanak."
Legalábbis annak kellene számítsanak. De sajnos nem.
A bankok még ma is más stratégiát követnek. Nekik még mindig jobban megéri kártalanítani az ügyfeleket, mint igazán ütős biztonságot alkalmazni.
Azért szerencsére fejlődik a banki biztonság, de a legtöbb malőr emberi hiba miatt van."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
PistiSan
addikt
Ha van rá lehetőségem, akkor online intézem a dolgaimat, ha lehet küldök email-t, ha nagyon muszáj csak akkor telefonálok, végső esetben pedig személyesen jelenek meg.
Rengeteg dolgot el lehet már intézni online felületeken, meg van jó pár amit csak személyesen.
Az email-t még azért tartom jó dolognak, mert olyankor nem szabályozzák be hogy mikor foglalkozzak az üggyel. Írok nekik, aztán majd válaszolnak amikor tudnak, ha lesz időm meg elolvasom.Legutóbb pont a T-hez mentem be személyesen, megkérdeztem valamit, 2 csaj ott keresgélt vagy 10 percet, nem tudtak válaszolni. Láttam hogy feleslegesen várok, meg köszöntem nekik, felhívtam telefonon az ügyfélszolgálatot, rögtön választ kaptam.
Akkor még nem volta ügyfelük, ezért is mentem be személyesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- LEGO klub
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!