Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
A heten kb. ez a harmadik cikk, ahol felteszem ezt a kerdest:
Mi a feszkes fenet keres egy ilyen rendszer az interneten? Enneki is, meg hasonlo tarsainak is zart halozaton kellene lenniuk! -
jerry311
nagyúr
Ez igaz, de akkor sem kell egy ilyen, kb. nulla vedelemmel ellatot, eszkozt kilogatni a netre.
Ha mar nem sajat halozat, nem berelt vonal es nem teljes levalaszztas a szolgaltato altal, akkor:
- rendes tuzfal?
- VPN?
- egyeb nemtommi?Szvsz a vasutvonalak mellett elhuzni egy optikai szalat, nem olyan nagy tobbletkoltseg magahoz a vasut kiepitesehez kepest. Aramot amugy is visznek a valtohoz, meg a jelzokhoz.
-
Lenry
félisten
egyébként is van hálózat a sínek mentén, mert addig is volt kapcsolat az állomások közt, amíg nem volt internet.
cikkhez: már hogy a francba ne lenne balesetveszélyes egy lebénult váltó?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
hemaka
nagyúr
A MÁV-ot fenyegeti ez a veszély?
-
dajkopali
addikt
-
mert a váltó ezer meg egy okból lebénulhat, pl. fagy, ezért, gondolom, a térközbiztosító rendszer fel van rá készítve, hogy kezelje.
a korábbi kapcsolatot drótok huzogatása jelentette
#1: "A gond az, hogy a vasút esetében a váltók vezérlése biztonsági okokból ugyan el van szigetelve az internettől, belső rendszer működteti" tehát nincs az interneten.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
janos1988
addikt
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
villamos
őstag
Nem igazán. A legtöbb váltó a mai napig manuális, karos működtetésű. Ezen kívül vannak távolról állítható motoros váltók is, ezek egy részét egy nyomógombos pultról, illetve néhány helyen számítógéppel is vezérlik.
(#13) Lenry: Már jó ideje tervezik, de gyakorlati előrelépés ezidáig nem történt. Nem mostanában fog az működni...
[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
Tomate
veterán
Szerencsére minket ez a veszély nem fenyeget
-
frescho
addikt
Nincsenek kint a neten. Raadasul nem is a valtokat lehet igy tamadni, hanem azokat az eszkozoket, amiket radion kotnek ossze a rendszer tobbi reszevel. Ezek a gyakorlatban a mozdonyokat takarjak, annak is a menetbefolyasola, illetve visszajelzo reszet. De ehhez nem kell DDOS, eleg eros zavaras es a rendszer atvalt vesz uzemmodba, inkabb leallitja a forgalmat, mintsem baleset legyen. Nem csomag, hanem vonat torlodas lesz a vasut halozaton.
https://frescho.hu
-
HARDVERAPRÓD
Nálunk kb. semmit sem lehetne ebből észrevenni, mert csak egy megszokott vonatkésés lenne...
essexboy
-
villamos
őstag
Pedig a vasút mindennek ellenére a lehető legbiztonságosabb, hülyeség ellen többszörösen is védve van. Igen, tény hogy történnek balesetek, és köztük néha elő-előfordulnak rendkívül súlyosak is, de a veszélyforrások száma elenyésző a közúthoz képest.
Pl. Neadjisten rosszul lesz a buszsofőr. Mi történik? A busz irányítás nélkül halad tovább, és nem kell sok idő, hogy valaminek nekimenjen. Hiába vannak mögötte az utasok, nekik a legkisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy a vezetőt figyeljék, és mire észreveszik hogy valami baj van, már késő.
A vasúton ugyan ez a szitu egészen másképpen néz ki. Az ilyen esetekre van a vonatokon, illetve a vasúti járműveken un. éberségi berendezés. Ez tartalmaz egy riasztót, amit a mozdonyvezetőnek kezelnie kell. Ha ezt valami miatt nem teszi meg adott időn belül, akkor ez berendezés megállítja a vasúti járművet, megelőzve ezzel egy esetlegesen súlyosabb balesetet.Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
Mr.Csizmás
félisten
még jó hogy, magyarországon a jelenlegi helyzetben max. olyan váltó van, amit pc-ről állítanak, de maga az állítási parancs sima 24/48? voltos vezetéken megy ki
viszont a GSM-R szisztema túlterhelésével kapcsolatban aggályos, hogy az ETCS level 2 is erre épül....
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
juliabrilke
addikt
Nem nagy cucc.
Nálunk nyáron a meleg, télen meg a fagy bénítja meg.
-
kraftxld
nagyúr
Ez korábban is működött a kézi váltókkal ha a bakternak elég pálinkát adagoltak
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
dragon1993
őstag
Azokon a húsz éves büszkén amikkel én járok azokkal nem lehet mit kezdeni.
Múltkor néztem egy filmet Pripjaty-ról pont ilyen buszok voltak ott is mint nálunk. -
mttssz
senior tag
Nálunk ezt csak Sanyi bácsi DDoS-olásával lehetne elérni