Hirdetés

  • Tigerclaw

    PH! nagyúr

    Szerintem a tabletszegmens sosem nőtt fel az iPad nyújtotta élményhez. Sok gyártó már a hadvernél elvérzett és rengeteg az alsó és középkategóriás tablet, amit nem élvezetes használni, más gyártók meg hardverben már ott voltak, ott vannak a szeren, de az OS és legfőképp az elérhető alkalmazások minősége és mennyisége nem tudta/tudja hozni az iPad szintjét. Az se segít, hogy a Google még ma sem veszi komolyan a Play áruházba kerülő alkalmazások ellenőrzését.

    Az iPad egyedül viszont nem tud volument felmutatni, főleg hogy elég drágán indult és a legtöbb modellje még ma is drága (sőt még drágább, ha az iPad Pro árát nézzük) Az olcsó iPad mondjuk sokat lendíthetett volna az eladásokon, de addigra már sokan kiábrándultak a tabletekből, miközben sosem használtak még igazán jó tabletet.

    A Surface széria is hasonló utat járt be. Nagyon drágán indult és elérhetőbb áras verziót csak azután prezentáltak, mikor már senkinek sem kellett tablet. Náluk ráadásul komoly probléma, hogy a Surface inkább egy tablet formájú PC/notebook, mintsem valódi tablet.

    A Samsung és a többi nagyobb gyártó pár év után feladta a versenyt. Hiba volt azt gondolniuk, hogy az Apple árcéduláját is másolniuk kell a sikerhez.

    Nem mondanám, hogy leáldozott a tableteknek. Az olcsóbb, gyengébb tableteknek talán igen. Az iPad-nak szvsz. van egy komoly stabil, hűséges vásárlóköre, de ők sem ettek meszet, hogy évente cseréljenek. Jellemzően olyan 2-3 évente cserélnek a gazdagabb országokban élők, és 3-4 évente a többi helyen.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.