Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
titán
vagyis sikerült némi késéssel behozni az outdooractive egyik fő funkcióját.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
marcias
őstag
Nem csak ez, hanem úgy egyáltalán a kerékpáros útvonalkijelzés és tervezés sem elérhető még nálunk, számomra ismeretlen okokból. Nincs róla információ, hogy mikor változhat ez meg?
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Mr.Csizmás #1 üzenetére
meg a map my ride is tudja, már több mint két éve, d nembaj google
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
#59070464
törölt tag
válasz VegyesTamás #3 üzenetére
Az nem navigáció, de nem baj TomCat333.
-
VegyesTamás
senior tag
nem az volt a cikk lényege, hanem hogy készít szintkülönbséget...de még jó, hogy mobilon nem elérhető, (meg Mo-n sem ) majd viszem magammal a laptopot bicózáshoz
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
zsoltzsolt
addikt
válasz Mr.Csizmás #1 üzenetére
Ez az outdooractive milyen? Mert a Play-en kapott 3,2-es osztályzat nem tűnik túl fényesnek.
-
#59070464
törölt tag
válasz VegyesTamás #5 üzenetére
Ok, a Strava is tudja és még sok más. Postod nem volt mérvadó. Ettől függetlenül várjuk itthon is és mobilra is (bár utóbbira nem égető).
-
#59070464
törölt tag
válasz VegyesTamás #8 üzenetére
Azért nem égető, legalábbis számomra, mert itthonról tervezek. Elevileg nem fordul elő, hogy az ország adott pontjára kerülök randomszerűen és ott kell tennem egy 150 km-es karikát, amit nem biztos hogy mindegy, hogy merre teszek meg.
-
VegyesTamás
senior tag
mondjuk ebben is van valami nekem inkább azért szimpatikusabb a mobil, mert klikk csomaggal lassítva is tervez, de ugyanez a kapcsolatot megosztva gépre,meg se moccan a maps, bár ez kicsit sem a google hibája.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Sianis
addikt
válasz zsoltzsolt #6 üzenetére
Erről a témáról mindig ez jut eszembe.
Sianis
-
Stauffenberg
nagyúr
Mondjuk érthető, hogy első körben a fejlettebb bringás kultúrával meg infrastruktúrával rendelkező országokban lesz elérhető.
Bringás útvonaltervezés meg azért nincs nálunk, mert kevés olyan hely van az országban, ahol A és B pont között egybefüggő kerékpárút húzódna.
Nálunk ez inkább olyan mint egy afrikai víznyelő rendszer. Valahol elnyeli a semmi, majd kilométerekkel odébb folytatódik valahol.
Én csak 3-4 km-re lakom a munkahelyemtől, de többször is megszakad alattam a kerékpárút.
-
Freiherr
őstag
Hollandiában...ezen.felkacagtam,az egész ország olyan,mint egy asztallap.
Ja,és Dánia,offkorsz.[ Szerkesztve ]
Back to the future
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #13 üzenetére
3,3km-re lakok a munkahelyemtől (Győr). Ez biciklizés szempontjából a következőképp néz ki:
1. kezdeti szakasz amíg kiérek a bicikli útra.
2. Bicikli út párszáz méteren.
Egyszer csak vége, itt két választásom adódik:
3a. eltekerek egy pár száz métert az úton (ahol van egy jó 1,5-es sáv amit évek óta nem tudnak kijavítani, csak földdel és kaviccsal felszórják, persze autók ezt mindig kikotorják, tehát gyakorlatilag egy gödrös kavicsos rész. Alternatív opcióként felmehetek itt is a járdára), majd utána 100m-t járdán (zsákutca, egy füves területen csak járda vezet tovább), majd feltolom egy fél emeletnyi lépcső melletti földes emelkedőn, így jutok fel a hídra. 3b. Másik verzió, hogy egy másik irányba ~500m-t aszfalton, majd után 2 emeletnyi lépcsővel jutok fel a hídra (lépcsőn rámpa sincs).
4. Hídon végig bicikli út, majd utána is, bár ott már megosztott gyalog és bicikli út, felfestés nélkül (viszont meglehetősen széles, szóval ez nem akadályozó tényező). Ez kb. 1,5km-es szakasz.
Egyszercsak vége, itt a következő kép fogad: [link] Én bal oldalt a zebra felől jövök. Nekem innen egyenesen, vagy balra kéne tovább mennem. Egyik irányba sem mehetek, kizárólag jobbra (képen hátrafele), amivel csak jelentős kerülő árán tudnék eljutni a munkahelyemre... természetesen bicikli út egy irányba sincs.
5a. Ha mégis elmegyek jobbra, akkor a következő kereszteződésnél tudok balra fordulni. Ez egy szűk egyirányú utca, autók nem örülnek az embernek, aztán pár kereszteződés után tudok újra balra fördülni és felmenni a bicikli útra. Utána bicikliút visz végig az aluljáróig, ahol végig bicikli út van.
5b. Nem jövök el a linkelt kereszteződésig, hanem egy korábbi zebrán átmegyek, majd járdán folytatom az utat (kb. 2 ember ha elfér egymás mellett rajta), majd egy idő után rá tudok menni egy parkoló kisforgalmú, de egy irányú utcájára, ahol kénytelen vagyok szembe menni (vagy folytatom a járdán). Alternatív útvonal nincs, párhuzamos út 6 sávos, biciklik ki vannak tiltva. Ezt követően elérek egy bicikli útra, ami pár méter után levisz az aluljáróba.
Aluljáróból két kivezetés van:
6a. Kb. a felénél van egy lépcső (rámpa nincs), ha ezen feljövök, akkor már csak egyenesen gurulnom kell pár métert és elérek a munkahelyemig
6b. Ha feltekerek a biciklis kijáraton, akkor rögtön vissza kéne fordulnom, mivel túlvisz azon az úton, amire rá kéne kanyarodnom. Viszont a kijáratnál buszmegálló van (tipikusan állnak ott emberek), illetve egy jó 15-20cm magas padka, amin nem szívesen mászik le az ember. Alternatív útvonalként megkerülhetek egy teljes Lidl és a parkolóját (erre menne az ember autóval is), de ez biciklis szemmel nézve jelentős kerülő, ráadásul ha szabályosan szeretne közlekedni az ember (mivel járdával osztott bicikli út van, és csak egy irányú), kétszer át kéne kelni egy nagyon forgalmas úton.Ha a legrövidebb úton jövök (ami két rámpa nélküli kb. fél-fél emeletnyi lépcsőzést jelent), akkor 3,3km, ha végig szabályosan és lépcsőzés nélkül jönnek, akkor kb. 4,5-5 km lenne az út. Én megoldom a lépcsőzést, de relatív könnyű biciklim van, meg jó erőben is van. Idősebbeknek nem nagyon alternatíva, hogy lépcsőn cipeljék a biciklijüket. Illetve a leírásban nem említettem, de minden bicikli út járdával közös bicikliút, felfestés választja csak el, ráadásul több helyen keresztezi a járdát (jobb oldalról átviszik bal oldalra és fordítva), tehát a biciklisek és a gyalogosok gyakran akadályozzák egymást.
Elismerésem annak az útvonal tervező algoritmusnak, ami erre képes útvonalat tervezni
Hogy konkréten a hírhez is szóljak, nagyon szimpatikus fejlesztés Abban egyetértek, hogy mobilon kisebb jelentősége van (az ember általában előre tervezi meg az útvonalat), de legjobb lenne ha ott is működne
[ Szerkesztve ]
SteelSeries Arctis Nova 7P eladó: https://hardverapro.hu/apro/steelseries_arctis_nova_7p_4
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Cathfaern #18 üzenetére
Nálam sem jobb a helyzet, az én távolságom is ilyen 3,3 km körüli. Vagy jövök egy 4 sávos, rohadt forgalmas úton, ahol rendszeresen ledudálnak az autósok, de még a BKV forgalom is nagyon intenzív, ők sem csípnek, na meg szívni sem akarom azt a rengeteg kormot), de egy háztömbbel beljebb párhuzamosan fut vele egy sétány, ahol vannak szakaszok, melyek kerékpárutak, vannak szakaszok melyeken eltűnik. A legnagyobb genyaság, mikor egy 6 sávos (ebből kettő villamos) úton átvezető zebra előtt megszűnik a kerékpárút, majd a túloldalon folytatódik. Itt garantáltan zavarba esik a legtöbb bringás, hogy mi a helyes eljárás az átkelésre...
Aztán letérek a sétányról (ez volt kb. 1,5 km, közben elhaladok egy általános iskola és két óvoda mellett, ahol reggel is, délután is nagy a nyüzsgés, oda kell figyelni) és jön a totális káosz, részben egy 4 sávos kereszteződés, aminél be kell sorolnom a belső sávba és kanyarodnom kell (ami azt jelenti, hogy előre, oldalra és hátulra is egyszerre figyelek), de ezt elhagyva is több háztömböt kell még tekernem, ebből két háztömb terjedelmű bringaút is van, ami bevisz egy egyirányú utcába a behajtani tilos tábla felől (bringás behajtás engedélyezett a tábla szerint). Ez úgy néz ki, hogy egyetlen sáv, mindkét oldalon autók parkolnak, ha szemből jön valaki éppen csak elférek két tükör között, de ajtókat is szeretnek rám nyitni.
Ez a néhány háztömbös szakasz úgy néz ki, hogy sehol sincs mackósajt tábla, ökölszabály (khmm... jobbkéz szabály) van érvényben. Na itt vannak a legviccesebb események, mert az autósok hol felsőbbrendűnek képzelik magukat, hol pedig akkor is megadják az elsőbbséget ha nem kéne (vagy azért, mert ők sem ismerik, vagy rettegnek attól, hogy én is öngyilkos bringás vagyok aki el akarja üttetni magát).
És ez csak nyomi 3 km volt... Ha én is 10 meg 15 km-ről jönnék, végig ilyen körülmények között, akkor inkább kössz nem, járnék busszal. Bezzeg ha a Déli-pályaudvar felől jövök Újpestre (amikor a családomat látogatom és jövök haza), szinte végig van kerékpárút. A várat délről szoktam kerülni (a látvány miatt leginkább), aztán végig a Budai rakpart mentén a kerékpárúton (ami közös a gyalogosokkal) egészen a Margit hídig, itt átmegyek a szigetre, azon fel az Árpád hídra, itt át a pesti oldalra és egészen Újpestig az irodáig van kiépített kerékpárút, kivéve az utolsó két háztömböt, de az már ismerős a napi ingázásból. Ez viszont több mint 10 km, mégis van végig kerékpárút ami teljesen elzárt az autós forgalomtól. Szóval eléggé változó. Nem mindenki olyan szerencsés, hogy ezen járhasson dolgozni. Szóval megértem azokat is, akik ha tehetnék sem járnak bringával dolgozni, mert puhatestűként nem akarnak autók között cikázni.
-
L@ja
csendes tag
én is azt gyanítom, hogy azért nincs mo-n bicós guglimapsz,mert nincs mivel tervezzen.
ezek a kerékpárútnak csúfolt vaczkok többségükben balesetveszélyesek, nem lehet rajtuk haladni, és nem arra mennek amerre én mennék.
van kivétel, de arra a keveskére minek útvonaltervező? -
Maxentius
addikt
Remélem, ahogy Budapesten hivatalosan is elindul a BuBi, akkor lesz majd bringás navi is Magyarországon. Ami mondjuk különös, hogy Bécsbe áthúzva a térképet, bekapcsolva a bringás felületet, majd visszahúzva Pestre működik az útvonalmegjelenítés...
Samsung Galaxy S22 Ultra | JBL E65BTNC
-
Kriza
őstag
Tervezhetne autóúttal is, ahol nem tilos a kerékpáros forgalom. Én Kerepesen lakok, de a f@s*om kivan, hogy Bp. határában véget ér a bringaút, és pont a legforgalmasabb szakaszon kellene az autók mellett haladni. Vagy át a rekettyésen meg a HÉV síneken. Szóval tényleg nem túl jó a bringaút-helyzet.
Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.
-
gabor7th
addikt
Jó tudni.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox Series X|S
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- SONY LCD és LED TV-k
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest