Hirdetés

2019. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) Snoop-y válasza BB9000 (#26) üzenetére


Snoop-y
(PH! kedvence)

Olvastam az eredeti cikket angolul. Ebben mondjuk nem kell osszeeskuves elmeletet keresni ez egy bevett szokas mert az FAA-nak nincs megfelelo kapacitasa erre.

A problema abbol indult ki ,hogy nem akartak uj tipus certet a MAX-nak mert akkor kellett volna uj eljaras plusz kikepzes (itt par milliard dolcsirol beszelunk ami meg mindig nem egetrengeto ahhoz kepest amekkora revenuet generalt ez az egesz).

Plusz nem is gondoltak erre mert az MCAS ugye azt hivatott ellensulyozni ,hogy az uj motorok elorebb kerultek a vazon megvaltoztatva a repulesi karakterisztikat (mod: bizonyos csillagallasoknal tul sok felhajtoerot termel ami miatt ateshet) ami ha nem ugyanolyan mint a modell tarsaknal akkor az bizony uj cert.

Es meg nem is lett volna ez mindig problema ,ha a kibaszott MCAS review-nal nem hagyjak ki a designbol a failback opciot illetve rendesen implementaljak a szenzorokat amik etetik a rendszert.

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.