Új hozzászólás Aktív témák
-
Inv1sus
addikt
14 rugó a játék? Kissé sok.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
ldave
félisten
Nincs ez annyi. 9999 Ft-t lesz ezek szerint. Havidíjról viszont még nincs infó, de gondolom a szokásos lesz, 15 euró / hónap.
A Slime draws near! Command?
-
nemethati
senior tag
Mér' van olyan érzésem hogy ezt is elb@sszák a végére?
-
Wolverine
félisten
Tetszettek az olyan apró finomságok, mint Bannermann seriff vagy Andy seriffhelyettes neve (mindkettő ugye utalás King műveire); de a questrendszer és a folyamatos fel-alá rohangálás kissé morcossá tett. Hozzá lehet szokni, nem vitatom, de eléggé át kell állítani az embernek az agyát... Ugyanakkor a tierekre bontott questchainek remek ötletnek tűnnek - ahogy az is, hogy nem minden küldetés megoldása egyértelmű első ránézésre.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
hommeros
őstag
Egyáltalán semmi fantáziát nem látok ebben a játékban az eddigiek alapján.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Tigerclaw
nagyúr
Nekem az előzetes videó alapján nagyon nem tetszett, hogy rengeteg a ranged támadás, de mégis közelharcban harcol az ember. Elég buta dolog puskával, géppisztollyal fél méterre lövöldözni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
blackydan
senior tag
Érdekes az elképzelés, de nem hinném, hogy nagy teret fog nyerni... túl sok az új versenyző
-
Siera
senior tag
Talán eddig ennek az MMOnak a témája-hangulata jön be leginkább.
Bár, ha valóban havidíjas lesz, akkor nem vállalom be. -
Wolverine
félisten
MMO-szerű a harc benne, vagyis annyi a különbség mondjuk egy Rifthez képest, hogy nem egy középkori jellegű világban vagy, hanem a modern Földön, és persze modern lőfegyvereid vannak. Nem fps, nem kellenek reflexek és nincs headshot.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
cskamacska
addikt
A játék gyenge pontja hogy rettenetes tucat-MMO harcrendszere van. Odaállsz a szörny mellé, és nyomkodod a számbillentyűket mind a bolond.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Siera
senior tag
válasz cskamacska #16 üzenetére
Ó, ez sajnálatos...
-
Necroman_Mk2
őstag
válasz cskamacska #16 üzenetére
Valószínűleg abban a részben nem is akartak újítani, inkább az egyedi világra és a hangulatra mentek rá. Ami úgy néz ki, hogy a külön kalandos megoldásoknak miatt még be is jöhet.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Necroman_Mk2 #18 üzenetére
Szerintem az egyedi világa, a sok fantasy mmo után nagyon szuper dolog, de attól tartok, hogy ez nem ellensúlyozza, ha elrontják a harcrendszert. Emellett azt se tudjuk, hogy a világ mennyire lesz nyitott, hiszen ha zárt zónákra tagolják, instákra osztják akkor az sokat elvesz az egészből. Sajnos mivel a földön játszódik, biztos nem open world lesz, hanem zónás, de ugye még ebben se mindegy, hogy mekkora lesz a bejárható terület. Nagyon drukkolok neki, de félek, hogy ezt is túl korán adják ki és túl kevés lesz, ráadásul az hogy nincsenek se classok, se szintek, az is ellenük dolgozik. Akkor lesz jó, ha izomból folyamatosan bővítik a tartalmat. Illetve félek attól, hogy a tűzfegyverek elrontják a feelinget.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Egyébként van már hivatalos release date a játékhoz?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
MichaelSD
őstag
válasz Tigerclaw #19 üzenetére
Hogy nincsenek classok és szintek szerintem jó. Amúgy Te alakítod ki a "classod" a skill pontok szétosztásával. Engem a zóna se zavar.
A hangulat jópofa, de nekem nem jött be. Hentelés a köbön, egy közepes harcrendszer. Viszont nincs történet. Az hogy egy falú nem válaszol nem történet.
A végleges verziót egy hónapig megnézem, de nem hiszem, hogy sokáig leköt.XMPP: sdmichael@kdetalk.net
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz MichaelSD #21 üzenetére
Én is pont ettől félek. Egy egységes lore, történelem kell egy MMO- ba, hogy legyenek célok, legyen irány, amiért harcol az ember, ebben meg lore helyett összekevernek egy halom egymástól független legendát, összeesküvés elméletet azon vonal mentén, hogy mindenért a szörnyek a felelősek. Nincs olyan, hogy mi történt, hol történ, mikor történt, miért történt, csak annyi van, hogy minden mögött szörnyek állnak, minden tele van zombikkal, amik ugye eleve a legbutább ellenfelek minden filmben. Az tök jó, hogy mindenki egyedi lehet, mert nincs felszerelés csak a saját ruhád, de mivel majd mindenki két kezes betontörő kalapáccsal mászkál attól ugyanolyan egyformák lesznek az emberek, ráadásul elég fura, hogy vékony nők 10 kilós sledgehammerrel harcolnak, amivel senki se harcol, mert alkalmatlan rá.
A helyszínek jók lesznek, az ellenfelek rohadt unalmasak és buták és tényleg egy céltalan agyatlan grindelés lesz. Már csak azt nem tudom, hogy ezt a fejlesztők miért nem látják?
Olyan lesz az egész mint egy quake, vagy doom mmo köntösben. Szörnyek mindenhol, kis nyomozással. Nagyjából MMOFPS kategória, de a hiányzó alaptörténet miatt kuka.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Biztos én vagyok a hülye, de fél óra játékból még arra sem jöttem rá hogy kell lőni.
Vagy ez most komoly, hogy a NUM1-et kell nyomkodnom, hogy a shotival lőjek és nem lehet egérgombra állítani? Már ha nem akarok lemondani a MOUSE1 és MOUSE2 eredeti funkcióiról, de a Razer egér extra gomjait nem látja... bár az M1 és M2 funkciója is elég fura most nekem.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Wolverine
félisten
Ez nem fps, itt nem célzol és lősz. Ez egy MMORPG, ahol egérrel kijelölöd a célpontot és a bebindelt billentyűkkel használod a spelljeidet/abilityjeidet.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
wikings2
őstag
válasz cskamacska #16 üzenetére
Tera feeligben eltudnám képzelni a játékot. Így semmit nem ér...
#25:
Dragon Nest? Tera online?[ Szerkesztve ]
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Tigerclaw
nagyúr
Félek hogy megint egy olyan játék vérzik majd el, amihez csak egy kevés kellett volna. Remélhetőleg a béta visszajelzései érdeklik a fejlesztőket. Sietniük nem kell nagyon, mert nincs még egy hasonló játék a láthatáron. Jobb lenne, ha a szörnyek és zombik mellett lennének okosabb ellenfelek is. Titkos társaságok, szekták szörnyek nélkül, amolyan X aktásan...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
válasz Wolverine #28 üzenetére
Ja, csak én valamiért azt hittem, hogy ha már ennyire modern és reformer (mondani legalább is ezt mondták róla), illetve ennyire közelharci fegyverekre kihegyezett (kézi közelharci lőfegyverek vagy kardok/balták/stb), akkor ez inkább olyan TPS jellegű lövöldözés lesz.
De nekem még ehhez képest is fura, hogy ha kijelölöm az ellenfelet, attól még nincs automata támadás az alapértelmezett fegyverből, hanem folyamatosan nyomkodni kell a gombot keményen. (Ami csak még gázabb így, hogy nem bírom bindelni a thumb mouse gombokat.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mondjuk sohasem játszottam még MMO-t, de azt hittem az a poén abban, hogy mind egy online szerveren játszunk, hogy együtt is játszunk.
És ez felőlem lehet, hogy azért van most így, mert béta és mindenki Templar, de nagyon úgy fest ez nekem, hogy mindenki egyedül veszi fel ugyanazokat a küldetéseket, nincs semmiféle csapatjáték. Szóval annyiból multi, hogy az utcán bolyong pár játékos, de amúgy a küldetés olyan, mint egy offline single kampány (csak még zavaró is, hogy mások is állnak az irodában és tudom, hogy ők épp azt a küldetést veszik fel, amit előtte én is megkaptam ).
Az meg szerintem nagyon gáz, hogy emellett a kb. 2006-os grafikai szint mellett is sok helyen leesik az fps akár 30-ig DX11-el is. Még DX9-el is hasítania kéne ilyen minőségben a VGA-mmal (HD5850 1Ghz-re rántva, mellé 4.2Ghz-en járó sandybridge, 8Gb RAM, szóval nem értem miért ne lenne duplán/triplán elég).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Tigerclaw
nagyúr
Az MMO-ban a legtöbb egyszerű dolgot, egyszerű küldetést egyedül csinálod és csak a nehezebb kihívásokhoz állnak össze kisebb vagy nagyobb csapatokba, hiszen az egyszerű dolgokkal egyedül is boldogulsz. Persze a legtöbb küldetés nincs korlátozva a csapat számához, szóval az is lehetséges hogy csapatban mászkálj egész nap. Az meg hogy hány játékost látsz magad körül a fejlesztőktől függ. Alapból van egy hardveres korlát, ami az egy szerveren (világban, realmon, stb.) egyszerre játszó emberek számát meghatározza, de minden játék másogy kezeli azt, amikor sok játékos ugyanabban a zónában van. Van amelyik engedi, ameddig le nem fagy, mások pedig bizonyos szám fölött másolatokat készítenek a világról és azok között szétosztják a játékosokat. Van amikor hasznos technikailag a második megoldás, de az első jobb, hiszen az adja meg az MMO élményt. Megint másik megoldás az amikor a külső zónákat is külön osztják és azok között csak töltőképernyővel lehet utazni. Ez megint csak technikai kényszer, de az a jobb megoldás, ha open world van, vagyis tényleg mászkálhatsz jórészt arra amerre akarsz, közben találkozva rengeteg más playerrel, néha ugyanazt csinálva, néha meg nem.
A Secret World biztos, hogy nem open world lesz, mivel a Föld térképén alapul. (mégha fiktív városokkal is néha) Nincs olyan fejlesztőcsapat, aki ekkora méretű teljesen bejárható területet fel tud építeni. Gondolom a helyszínek között lesz valami töltőképernyős utazási forma.
Kiváncsi vagyok, hogy lesz-e valamilyen phasing technológia, mert ide az illene a legjobban, vagyis ha megoldottál egy esetet, akkor az a város megváltozik kis részben. Ezt kevés játék használja, de nagyon sokat dob az élményen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Wolverine
félisten
A grafikai szint azért ilyen, hogy kibírja a gép, amikor egyszerre 250-300 játékost kell megjelenítenie, mert egy MMO-ban ez könnyen előfordulhat. Mivel ők nem scriptelten mozognak, ezért a valós idejű megjelenítésük komoly erőforrást igényel...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
ldave
félisten
válasz Wolverine #34 üzenetére
DX9 alatt tényleg csúnyácska szegény, de DX11 alatt nagyon szép a játék, bár eléggé energiaigényes. A gépemen (i5-2500, 560ti gtx, 8gb ram) átlag 30-40 fps között mozog, és akkor ugye nagyrészt csak egyedül vagyok, nem tudom mennyit bírhat nagyobb létszám esetén.
A Slime draws near! Command?
-
Tigerclaw
nagyúr
Olvasgattam a bétázók kritikáját és egyértelműen az jön le, hogy a világ okés, de a harc és a zombik rohadt unalmasak. Sajnos mivel ez egy amolyan promo béta, vagyis csak a reklám kedvéért csinálták és már megvan a release date is júniusra, így ennek már harangoztak. Nem tudom elképzelni, hogy egy milliós költségvetésű évekig fejlesztett projekt esetén nem találtak egyetlen értelmes embert se, aki szólt volna neki, hogy ez hulladék?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Angolul tudóknak érdemes ebbe is beleolvasni: [link]
Nagy bukás lesz, ha nem tolnak legalább fél évet a megjelenésen.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, kár érte. Szinte mindenki dícséri a világot a sztorimesélést és szinte mindenki nagy problémának tartja az animációt, a buta harcot, a haszontalan ranged fegyvereket, a butának kinéző saját karaktert, a sok céltalan szaladgálást, de jelenleg még komoly memory leak is van.
Van egy két szöveg amin szakadtam a nevetéstől:
"The Bad: During all of the cut scenes, my character looks like either a complete dope or someone who doesn't understand the language. Like he's either thinking "Uhhhhhh huh huh" or "OK G I!" Also, I'm wearing pistols *outside* of my coat. Subtlety please."
Ez szerepelt itt a bevezetőben is.
Itt egy másik, ami egész jól összefoglalja:
"
Good: Environment and mob graphics are pretty. Some quests are interesting.Bad: Character graphics are crap. Some quests are boring as hell. Ranged weapons are useless. Combat is boring. Cutscenes are childish, text is like cheap porn movie.
Ugly: Out of memory crashes every 15 min. Animations. Character creator.
Actually biggest problem with the game is that it bored me instead of pulling me in right from the start. The Templar starting experience in London is actually pathetic story wise when you think about it.
It didnt get much better in Kingsmouth either, somehow it failed to make me interested and involved. Everything felt artificial, what the hell kind of secret society are you when everybody know what you are and who you work for...
edit: Oh and my character is like some mute slightly retarded 10 year old, not member of secret society with superpowers."Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ldave
félisten
válasz Tigerclaw #36 üzenetére
Hét nem tudom mivel játszottak, a zombis rész talán a béta tartalom első negyede, utána azért teljesen más ellenfelek vannak. MI se olyan rossz, mint állítják, a távolsági ellenfelek simán hátrálnak, ha közel mész, vagy a másik akkor bénít le amikor épp valami hosszút varázsolsz és így beleszakít.
Harcrendszer tényleg nagy kérdés, de azért azt se szabad feledni, hogy csak a belső körcikkek elérhetőek jelenleg, szóval a rendelkezésre álló képességek talán negyede ami elérhető, ebből azért elég merész hosszútávú következtetést levonni. Az első béta alatt csak 1 fegyvert használtam és úgy tényleg nem volt valami jó, de most hétvégén választottam egy másodikat is és így sokkal élvezetesebb lett a harc (kalapács + vadászpuska páros).
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Eredetileg terveztem, hogy a mostani hétvégéről is beszámolok, de alig volt sajna új tartalom, szóval ezt most nem hiszem, hogy megcsinálom.
Talán majd a következő, ha megnyitnak új területet.De ha van kérdés, akkor írjatok, talán tudok válaszolni.
A Slime draws near! Command?
-
MichaelSD
őstag
Egyetértek, nem rossz, de sajnos ez ma kevés. Engem a karakterkészítés is zavart, nem igazán tudtam olyan karaktert csinálni amit akartam.
Lőfegyvert választottam és nagyon megbántam, mert nagyon unalmas rohangálni körbe-körbe és közben lőni. Ezt másképp kellett volna megoldani.
XMPP: sdmichael@kdetalk.net
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz MichaelSD #42 üzenetére
Szerintem a falbontó kalapács is fail, mert ilyet max. Conan a Barbár vagy egy kétméteres 150 kilós viking használhatna fegyverként, nem átlag férfiak és nők, szóval ha holnap Racoon Cityben ébrednék biztos nem kapácsot választanék fegyvernek. Kard, tőr, nagykés, bot, vasdarab, de nem kalapács vagy balta. Mondjuk ha a későbbi bétákban, látni valami fejlődést és nem lesz drága a játék, akkor talán belenézek. 1-2 havi játék csak lesz benne, bár a Funcom és EA nevek nem csengenek túl jól. Jelenleg megint úgy áll mint anno az AoC, amit vagy fél évvel hamarabb adtak ki, mint kellett volna. Talán a béta visszajelzéseket elolvasva lesz egy fejes, aki eltolja a megjelenés dátumát, mert jelenleg egyértelműen nagyobb hibák vannak a játékban.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
chosa91
aktív tag
Bekerültem a BETA-ba, kíváncsi vagyok milyen lesz.
"Find something boring, and make it funny!"
-
Beci9595
tag
Engem az ilyesféle játkok tudnak nagyon megfogni. Csak kár hogy nem F2P
-
Csak én nem találom az open beta-ban kreált karakterem a closed beta-ban?
(A Funcom accom ugyan az, igaz a klienst újra le kellett tölteni.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
ldave
félisten
Most hétvégén újra lesz béta, tervezek egy hasonló bemutatót írni majd erről is.
A Slime draws near! Command?
-
bozont
veterán
Az Nvidiatól szerzett kulccsal szeretném kipróbálni a játékot, viszont nem enged karaktert generálni. Más is tapasztalt ilyet?
mod.: Jah, úgy néz ki kicsit túlterheltek a szerverek, remélem mihamarabb javítják, vagy legalább kitolják a beta idejét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...