Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
Egy teves sms-nek jobban orultem volna, mint annak, hogy ket havit vontak le egy helyett.
De nem is ez a szomoru, hanem hogy ketmillio telefon utan szemelyesen kellett bemenni es ugyis csak "bekuldeni" tudtak a panaszigenyt, amire 30(sic!) napon belul tudnak majd valaszolni, ha megallapitottak(lol...), hogy valoban nem jogos. 🤷
Szoval oruljon mindenki a teves sms-nek, az kiraly, ez meg nem. :D
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
AnonymusX
senior tag
Látom az OTP színvonala tovább esik. Mikor eljöttem tőlük, mert nem értettek ahhoz, amihez kellett volna, még az ügyintézőnek állt feljebb, hogy miért hagyom ott őket, pedig jó ajánlataik vannak (mert ő is azokkal él, pfff).
Aztán most meg páromnál látom, hogy amit eladnak terméket azt sem tudják rendesen beállítani a rendszereikben, az ügyfél meg intézheti újra.
Továbbá az is érdekes, hogy kiküldenek egy bankkártya használatra buzdító akciót, miközben az ügyfelük a hitelkártyát használja. Nem akarják, hogy a hitelkártyáját használja vagy mi? Nem tudják, mit akarnak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ez vér ciki a részükről! Mivel szó szerint a frászt hozták az "ügyfelekre" én a következő munkanapon kirúgnám őket bizalom vesztés miatt.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
k-adi
nagyúr
juj