Keresés

Hozzászólok Téma mentése Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    Amiről te beszélsz ahhoz semmi köze annak, hogy a Valve nem újítja meg a jogot, leginkább mert csak a saját játékaik jogait birtokolják, mindenki más a bevétel x százalékáért cserébe publikálhatja a cuccait a platformon.
    Azok a címek azért tűntek el mert a kiadó -aki nem a Valve hanem az EA- úgy döntött mivel így akarta a saját boltjukra terelni a usereket mivel ott nem kell sarcot fizetniük a Valve-nak.

  • woker

    aktív tag

    Azért az egyenletedben vannak hiányosságok illetve vannak elég erős feltételek is hozzá:
    -Szükséges egy megfelelően erős netkapcsolat azaz ha nem olyan helyen laksz ahol van valódi szélessáv (ami még stabil is) akkor elbúcsúzhatsz tőle (stabil 100 Mbit/s downstream nélkül felejtős).
    -Ha a google nem szolgáltat a területeden akkor szintén várhatsz ítéletnapig (VPN-el felesleges trükközni mert nem fogják bírni azt a sávszélességet ami kell hozzá)
    -Nem high end PC-t kapsz hanem egy konzolt mivel csak azt a pár játékot futtathatod rajta amit támogatnak, mást nem
    -Latency, olyan input lagod lesz amilyet még nem láttál mert szabályosan tizedmásodpercekben mérheted majd a válaszidőt az egyes akcióidra, főleg ha messze vagy a data centertől ahol a játékodat futtató szerver van
    -A fentiből egyenesen következik, hogy az olyan játékok amikben kritikus a gyors reakcióidő szinte játszhatatlanok lesznek (pl. multiplayer FPS-ek) azaz még tovább szűkül azoknak a játékoknak a köre amiket élvezhetően tudsz játszani azaz lehet 10 dollárt fizetsz ki alig fél tucat címért havonta, hogy játszhass.
    -Ha a google úgy dönt, hogy bezárja a boltot akkor buksz mindent, legjobb esetben is csak a mentéseidet tarthatod meg. Márpedig a google többször bizonyította, hogy minden szívbaj nélkül lelövi a szolgáltatását ha úgy látja, hogy nem volt elég sikeres.

  • woker

    aktív tag

    Mert ugye E3-mon mindig az valós állapotot mutatják még véletlenül sem a marketing megy, ugye? Te tényleg ennyire naiv vagy?
    Megszámolni nem tudom, hogy enterprise környezetben hány olyan demót láttam amely szerint a termék hasít mint a villám, de abban a pillanatban amikor kap pár ezer/tízezer konkurens usert úgy omlik össze mint egy kártyavár mert hirtelen találkozik a valós alkalmazási környezettel. Na az E3 ez a kvázi labor körülmény volt, nem több száz/ezer konkurens usert kellett egyensúlyoznia a környezetnek akik átlagosan több száz/ezer kilométerre vannak az adatközponttól hanem a szerverek vagy a helyszínen voltak vagy egy meglehetősen közeli adatközpontban ahova dedikált link ment.
    De biztosan igazad van és jobban tudod mert te elhiszel és tényként kezelsz mindent amit olyanok állítanak akik egy preparált tesztkörnyezetben próbálták ki mint én aki nem hisz el minden marketing bullshitet mert van tapasztalatom velük. :U
    Majd a Google biztos lerak hozzánk is egy dedikált adatközpontot csak a Stadia-hoz, és még véletlenül sem a holland, dán vagy ír adatközpontokban lesznek ezek a szerverek, ugye?
    Mit csinálsz majd akkor ha éppen betelnek az adatközpontok és a Google rendszere úgy dönt, hogy a te játékodat majd egy ázsiai vagy amerikai szerver futtatja mert ott épp van szabad kapacitás és hirtelen a 100ms-es válaszidő megnő 3-400-ra?

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Téma mentése Aktív témák