Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz CSorBA #21 üzenetére

    Ha kicserélik, minden alkalommal újraindul a garancia. Ha van papírod arról, hogy újat kaptál helyette, és azon látszik az időpont, már jól állsz. (A határidő meghosszabbodása akor jönne be, ha csak javítják.) Ha normálisak, érdemes megegyezni velük, hogy akkor most egy másik márkát/típust szeretnél, ami megfelel a mostani combód eredeti (!) vételárának.

    Ha nem akarják venni az adást, csapj az asztalra és közöld velük, hogy bár nem tudnak róla, de újraindult a garancia a combódra, szóval még garanciális (remélhetőleg benne vagy még az egy évben), vesd be az ''akkor megyek a fogyasztóvédelemhez'' jelszót, aztán írd bele a dolgot, az ő reakciójukkal együtt a vásárlók könyvébe, hozd el az egyik példányt. Van, hogy reagálnak valamit, érdemes visszamenni elolvasni, másolatot kérni róla. Kecsegtetheted őket azzal is, hogy ennyi cserebere után akár el is állhatnál a szerződéstől, ha nem tudnak abból a fajtából egy jót adni és nem akarsz náluk venni más fajtát... (Tényleg jogod van hozzá, de ez akár el is mérgesítheti a helyzetet, ha ők csakazértsem állnak kötélnek.) Ha nem megy, hátha használ a békéltető testület (ingyenes az eljárásuk - Mist***nál nem használ). Ennyi békésebb rendezési módot tudok, bíróságra meg nem érdemes menni ennyi pénzért (szerintem). :)

    Luciferc: Gyorsabb voltál, de tulképp ugyanazt írtuk. :DDD

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák