- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
XmoD
aktív tag
Varhato volt olyan keszulek arak melett ....
-
várható volt olyan teszkó pénzügyi eredmények mellett...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HXY
addikt
Ha ez igaz: "A Tesco Mobile megközelítőleg 72-78 ezer ügyféllel rendelkezik.",
akkor az elmúlt 30 hónap alatt változatlanul stagnál az ügyfelek száma: [link]
De a lényeg, hogy a Clubcard INGYENpercek maradnak.
-
jFox
őstag
Igazából nem voltak nagyon jó ajánlataik. A percdíjak nem voltak jobbak mint a "valós" szolgáltatóknál, a készülékek olcsók voltak, de szinte mind az alsó kategóriát célozta, nem volt előfizus ajánlatuk, csak prepaid. Így nehéz sok előfizetőt összeszedni.
RiP Tesó Mobil--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
Sayuar
őstag
Valószínű, hogy az ingyen perceknek lőttek.
Ha mégis megmarad a tescomobile (akármilyen néven is) annak csak úgy lenne létjogosultsága, hogy olcsóbb és kevesebb műszaki tartalommal működő brandként folytathatja, pl: hálózaton belül 5 Ft (alapdíjon, havi díj nélkül), de ugyanakkor nincs 4G. De ehhez a vodafonenak be kellene vegyen valakit társtulajdonosnak, mivel olyat még nem halott a világ, hogy a virtuális szolgáltató 100%-os tulajdonosa maga az inkubens szolgáltató. Nonszensz.
Még az is elképzelhető, hogy a vodafone eladja a 100%-ban birtokolt tescomobilet egy már amúgy is működő virtuális partnerének: UPC mobil...
-
Toth_Jani
őstag
Ez a kb:70 ezer ügyfél addig marad a rendszerben amíg járnak az ingyen percek utána egyszerűen nem tölti fel a kártyáját
A TM egy telített piacra lépett be, nagy eséllyel csak második számnak használták az emberek. -
m@xsys
senior tag
válasz twollah1976 #8 üzenetére
Az egész szolgáltatás köszönö viszonyba sem volt egy külföldön lévő Tesco Mobil szolgáltatással.
-
Dreimus
senior tag
Ahogy a többi szolgáltatóé sincs, meg a virtuális nem is lehet jobb mint az azt biztosító szolgálató, külföldön is max hasonlóak a virtuális szolgáltatók, de nem jobbak.
2: A Tesco pénzügyileg jelenleg nyereséges vállalat a sok negatív dolog ellenére Magyarországon, ha jól emlékszem napigazdasagon volt cikk róla, hogy jelenleg +1,3Mrd ft a nyereségük. Nem kell őket sajnálni
Itt lehet olvasni a tárolt verziót, mert a már változott az oldal és nincs fennt.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
A jogi környezet miatt van a különbség. Ausztriában vagy Angliában ha akarsz csinálni egy virtuális mobilszolgáltatót, a "jelentős piaci erővel rendelkező" valós szolgáltatók kötelesek neked kb. "anyagáron" átadni a kapacitásukat hozzá (a hatóságoknak van beleszólásuk ezekbe az árakba - kb. mint itt a hívásvégződtetési díjakba vagy a vezetékes referencia-ajánlatokba). Szóval ehhez megvannak a listaárak, és ha kell, viheted.
Nálunk erre semmi nem kötelezi a szolgáltatót, vele kell megállapodnod, hogy használhatod-e a hálózatát, és hogy ő ezért mennyit kér. És nyilván annyit fog kérni, hogy ne csináljon magának túl erős konkurenciát a saját hálózatán. Így ez az egész virtuális szolgáltatósdi nem csinál olyan versenyt, mint máshol.
A mobil végződtetési díj most 1 forint 71 fillér, ha a T kénytelen lenne ugyanennyiért odaadni a hívásindítást is, akkor nettó 3,43 anyagárnál járunk. Erre jön a 2 forint telekomadó - 5,43, tegyük rá az ÁFA-t, és 6,90 lesz bruttó "anyagárban" a percdíj, erre tenné rá a virtuális szolgáltató a saját költségeit és hasznát. Infrastruktúrát nem kell üzemeltetnie, szóval saját költség nem sok, és azonnal országos lefedettséggel szolgáltathat.
Nyilván ehhez kell a kényszer, bolond lenne a T magától odaadni ennyiért.
-
Sayuar
őstag
egy kis "változás":
új kártyát akartam aktiválni webes felületen: nem működik
a honlapon lévő email címre írtam: ugyfelszolgalat@tescomobile.hu, visszadobta a szerver, és ilyen cím jelent meg tescomobile.hu@vodafone.com
ügyfélszolgálati iroda: eddig budaörsi cím volt, most XIV kerület.
Mennyivel jobb lenne tiszta vizet önteni a pohárba: kedves ügyfelek ez és ez lesz...
[ Szerkesztve ]
-
HXY
addikt
Az új ügyfélszolgálati iroda pár hónapja (de 1 biztosan) már a Fogarasi Tesco.
Nyilván aki Budaörsön lakik/dolgozik, annak nem jó, de a budapestieknek nagyon is.
Az aktiválást próbáld meg a 1215-ön.
Az email cím jó, próbáltam.
Nekem az tűnt fel, hogy augusztus 29-től "szép" hosszú Tesco-s SSL-el van ellátva az oldaluk.A HWSW szerint már több, mint fél éve megállapodtak az eladásról.
És már idén tavasszal magáénak tudta a Vodafone a Tesco-s ügyfeleket.Mellesleg nem értem azokat az embereket, akik a Tesco-ban vásárolnak, és nem vesznek Tesco-s SIM kártyát. Az ingyenes club card percek be vannak építve minden Tesco-s termék árába, ergo minden ember fizet érte, mégis a legtöbben nem élnek vele...
Viszont jobb reklámkampányt is lehetett volna csinálni, mert még a Mobilarena olvasói közül is sokan kételkednek, átverésre gondolnak, holott mi már majdnem egy éve használjuk, és semmi átverés sincs benne. -
Sayuar
őstag
Az egyik fő számom pont a bejelentés előtti napon vittem vissza a vodafonehoz, mert ez a MAX XL nagyon megtetszett: havi 6000 Ft=1GB net, korlátlan perc és SMS voda hálóba, 150 perc egyéb irányba
a másik még a tesconál van, de csak addig, amíg vannak az "ingyen percek", ha azt elveszik, akkor azt is visszaviszem a vodafonehoz.
[ Szerkesztve ]
-
HXY
addikt
Ha az ingyen perceket elveszik, akkor még a Nagymamámat is átviszem a Telenor-hoz, és ott a 9Ft-os vezetékes hívóval fog VOIP-ozni.
De ha bevezetnék a hálózaton belüli ingyenes telefonálást, akkor az egész család menne a Tesco-hoz.Azt azért hozzá kell tennem, hogy az elmúlt egy évben maximálisan elégedett voltunk Tesco MBL-el, főleg az ingyen percek miatt.
Remélem, hogy majd Digi bevezeti a havi díj nélküli hálón belüli ingyenességet!
[ Szerkesztve ]
-
sabogate26
újonc
Sziasztok!
Akinek nem sikerült az utóbbi időben aktiválni a kártyát a weboldalon az legyen szíves a 1215-ös ügyfélszolgálati számon aktiváltatni. A kialakult helyzet ellenére semmi nem fog változni, maradnak továbbra is az ingyenpercek, valamint lesznek a későbbiekben újítások is. Ennek az első köre, hogy a hálon belüli csomag megújult így hálózaton belül az aktív csomaggal 5 ft-os a percdíj -
Sayuar
őstag
válasz sabogate26 #23 üzenetére
egy regisztráció, és egy hsz: az is pont olyan, mintha egy tescomobile marketinges írta volna.
"lesznek a későbbiekben újítások is"
Na igen, 3 hónap telt el, de azóta is semmi...ennyit a valóság versus marketingről: rizsa+ rizsa + rizsa
-
Sayuar
őstag
válasz sabogate26 #23 üzenetére
tescomobile 100 MB = 1000 Ft / 3G
telenor 100 MB = 500 Ft / 4G
vodafone 100 MB = 600 Ft / 4Gtescomobile 500 MB = 2000 Ft / 3G
telenor 500 MB = 1000 Ft / 4G
vodafone 500 MB = 1200 Ft / 4Gtescomobile 2000 MB = 3000 Ft / 3G
telenor 3000 MB = 2500 Ft / 4G
vodafone 2000 MB = 2400 Ft / 4G5 hónap telt el....továbbra is várjuk az újításokat, vagy most már a számhordozáson kellene gondolkodni?
-
HXY
addikt
RIP Tesco Mobile Clubcard INGYENpercek : [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care