Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz janeszgol #64 üzenetére

    Egyszerűbbé, olcsóbbá, pontosabbá és hatékonyabbá tette a hirdetéseket a mindenkinek, az EV-ktől kezdve a gigavállalatokig.

    Számtalan hibája van a fb-hirdetési rendszerének, a tökéletestől messze van, persze.
    De előtte kis túlzással lehetett hirdetni újságban, rádióban, tv-ben, óriásplakáton és nem igazán tudtad mérni ezek sikerességét. Ráadásul ezeken a felületeken 1 verziót tudtál futtatni. Ez a FB-nál megszűnt.

    Igaz, sokaknak van rossz tapasztalata, mert laikusként próbált hirdetni. Ez esetekben a sikertelenség oka általában nem a hirdetési platform, hanem a marketingmix többi eleme - vagy maga a hirdetés.

    Ökölszabályként mondjuk 10/9 vállalkozást sikeresen (értsd: több bevétele lesz, mint kiadása) lehet hirdetni.

    A gond ott szokott lenni, amikor a laikus cégtulajdonos azt hiszi, hogy kattint 3-at, felad egyetlen egy hirdetést 5.000 Ft-ért és dől a lé.

    Több olyan ügyfelem volt már, akivel átbeszéltem a hirdetési stratégiát, mindent, amire számítani kell, de az első 20.000 ft elköltése után kihátrált a dologból, mert nem hozott pénzt egyből.

Új hozzászólás Aktív témák