Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
válasz janeszgol #64 üzenetére
Egyszerűbbé, olcsóbbá, pontosabbá és hatékonyabbá tette a hirdetéseket a mindenkinek, az EV-ktől kezdve a gigavállalatokig.
Számtalan hibája van a fb-hirdetési rendszerének, a tökéletestől messze van, persze.
De előtte kis túlzással lehetett hirdetni újságban, rádióban, tv-ben, óriásplakáton és nem igazán tudtad mérni ezek sikerességét. Ráadásul ezeken a felületeken 1 verziót tudtál futtatni. Ez a FB-nál megszűnt.Igaz, sokaknak van rossz tapasztalata, mert laikusként próbált hirdetni. Ez esetekben a sikertelenség oka általában nem a hirdetési platform, hanem a marketingmix többi eleme - vagy maga a hirdetés.
Ökölszabályként mondjuk 10/9 vállalkozást sikeresen (értsd: több bevétele lesz, mint kiadása) lehet hirdetni.
A gond ott szokott lenni, amikor a laikus cégtulajdonos azt hiszi, hogy kattint 3-at, felad egyetlen egy hirdetést 5.000 Ft-ért és dől a lé.
Több olyan ügyfelem volt már, akivel átbeszéltem a hirdetési stratégiát, mindent, amire számítani kell, de az első 20.000 ft elköltése után kihátrált a dologból, mert nem hozott pénzt egyből.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)