- Autodesk - Revit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Én arra tippelek, hogy az elektromos autók száma továbbra is csak nagyon lassan fög nőni a magánszemélyeknél és ennek a növekedésnek a nagy része is csak a kiemelten gazdag és a környezetvédelmet fontos dolognak tartó országokra fog esni. (Norvégia, Svájc és hasonlóak)
Nagyobb ütemben nőhet az elektromos autók száma a személy és teherszállító szolgáltatóknál, ahol épp arról szól az egész üzlet, hogy szállítanak, vagyis rengeteg km-t autóznak egy évben. Mögöttük lesznek azok a cégek akiknek nem a szállítás adja a bevételt, de kikerülhetetlen része a vállalkozásnak. Ilyenek a közművek, és egyéb szolgáltatók, szerelőket, ügynököket alkalmazó cégek, mert ott is ezek az alkalmazottak napi 150-200 km-t vezetnek.
Mindennek a lényege az, hogy a megtakarítás kitermelje az elektromos autó extrém magas árát. A magánszemélyeknél erre nincs lehetőség, így továbbra is csak a gazdagok játékszere marad.
Az autógyártóknak nincs semmi okuk arra, hogy olcsóbb elektromos autókat dobjanak a piacra. (pont)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.