Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Én arra tippelek, hogy az elektromos autók száma továbbra is csak nagyon lassan fög nőni a magánszemélyeknél és ennek a növekedésnek a nagy része is csak a kiemelten gazdag és a környezetvédelmet fontos dolognak tartó országokra fog esni. (Norvégia, Svájc és hasonlóak)

    Nagyobb ütemben nőhet az elektromos autók száma a személy és teherszállító szolgáltatóknál, ahol épp arról szól az egész üzlet, hogy szállítanak, vagyis rengeteg km-t autóznak egy évben. Mögöttük lesznek azok a cégek akiknek nem a szállítás adja a bevételt, de kikerülhetetlen része a vállalkozásnak. Ilyenek a közművek, és egyéb szolgáltatók, szerelőket, ügynököket alkalmazó cégek, mert ott is ezek az alkalmazottak napi 150-200 km-t vezetnek.

    Mindennek a lényege az, hogy a megtakarítás kitermelje az elektromos autó extrém magas árát. A magánszemélyeknél erre nincs lehetőség, így továbbra is csak a gazdagok játékszere marad.

    Az autógyártóknak nincs semmi okuk arra, hogy olcsóbb elektromos autókat dobjanak a piacra. (pont)

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák