Új hozzászólás Aktív témák

  • Sinesol

    veterán

    válasz ericssonfan2 #16 üzenetére

    Ha jól emlékszem, volt pár eset, ahol viszonylag közel kerültek teljesitményben, de ott meg már ugyanannyit fogyasztanak mint a megszokott dolgok, plusz ehhez jön még a tengernyi kompatibilitási probléma, mivel x86-ra van fejlesztve, optimalizálva szinte minden. Egyszerűen nem nagyon van értelme forszírozni a dolgot, ezért is elégg tetszhalott a dolog.

    Dabadab: Túl sokat az sem fog mondani, ha Inteles, meg Arm-os MacOS-t vetsz össze, mivel ott már egy a tervezőasztaltól kezdve a rendszerhez optimalizált rendszer fog versenyezni a régi kompromisszumos megoldással. Kb. mintha egy PS4-et vetnél össze játékok alapján egy asztali PC-vel. Attól, hogy adott játék mindkettőn 4k-ban megy, még igencsak óriási különbségek lehetnek erőben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák