Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Vyndree #23 üzenetére

    "A meglévő előfizető soha nem olyan értékes mint egy új"

    Oké, ez nekem is tiszta sor, de ott valami ennél ütősebb érvnek is lennie kell, mert konkrétan a meglévő ügyfél teljesen kizáródik egy szolgáltatásból. Nem az van, hogy az új ügyfél jobb áron vagy feltételekkel jut hozzá, hanem a meglévő ügyfél ki van tiltva belőle, pedig ugyanannyit fizet és szerződés hosszabbítással esetleg újabb 1 vagy 2 év hűséget vállal.

    Én ezt aránytalan szankciónak érzem.

    Az egy dolog, hogy a saját nevemen csak mobil Telekom előfizetés van (a díjcsomagom szerint jogosult lennék, csak nagy kár, hogy én már évek óta ügyfél vagyok, aki tavaly hosszabbított hűséget újabb 2 évvel, ezért hálából ki vagyok tiltva belőle), de édesapáméknál otthon Telekom van (IPTV + optikai kábelnet), az ő felhasználói fiókjával simán tudnám használni. E mellett ott van az otthoni UPC előfizetésem amin meg a Wi-Free használata adott. A kettő együtt már kiadhat egy egész jó lefedettséget.

    Csak hát engem ez úgysem hoz lázba, soha nem csatlakozom idegen Wi-Fire, kizárólag a munkahelyire, meg az otthonira, mindenhol máshol mobilnet. Csak az elv zavar az egészben, hogy a 24 órája ügyfél többet ér nekik, mint aki már évek óta az.

    Mondjuk az előéletem alapján ne is bízzanak bennem, hatszoros számhordozó vagyok, minden ügyfélmegtartáson fáradozó marketinges rémálma.

Új hozzászólás Aktív témák