Új hozzászólás Aktív témák

  • ,

    addikt

    válasz #82729984 #22 üzenetére

    Mint írtam, nem én találtam ki a "vizezést" sem, illetve jeleztem is, hogy nem is biztos, hogy feltétlenül vízzel történik az üzemanyag higítása. Már amennyiben történik egyáltalán bármi ilyesmi. Az emberek ugyanis találgatnak, beszélnek mindent, mert ők sem értik (ahogy én sem) az azonos márkájú kutak esetében is tapasztalható óriási különbségeket az üzemanyagok, illetve esetlegesen az autóba tankolható maximális mennyiségek között. A mennyiséget tekintve én még nem jártam pórul, viszont az köztudott tény, hogy vannak kutak, ahol tankolva az autó garantáltan jóval kevesebb km-t megy el az ottani benzinnel, és nem is gyorsul úgy, ahogy kéne. Ezt viszont folyamatosan megtapasztalom én is, meg sokan mások is.
    Erre is hallottam már magyarázatot, állítólag az üzemanyagba rakott adalékok miatt lehet. Viszont létezhet olyan, hogy két azonos márkájú kút különböző adalékokat rak bele, avagy éppenséggel nem rak egyáltalán az egyik, és rak a másik? Ha igen, akkor máris meg van a megoldás a fenti problémára.

    Egyébként többek között az egyik autós oldalon megjelent cikkben is említik a "vizezést" mint csalási módszert (vizezés alatt szerintem nem feltétlenül vízzel történő higítást kell érteni, gondolom lehet az más folyadék is függetlenül attól, hogy a köznyelvben vizezésként él), illetve alul a hozzászólások között olvasható egy illető, aki a 44 literes tankjába egyszer 62 litert, egyszer meg 52 litert tudott maximálisan tankolni egy ugyanazon kútnál. És csak ott. A cikk: Link
    (Mellesleg a TV-ben is volt jópár éve egy riport, ott is az egyik kútnál a kannába kicsivel többet tudtak tankolni a kelleténél, holott előtte külön le is mérték a kannát hitelesített mérőedénnyel.)

Új hozzászólás Aktív témák