Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • hardzsi2

    aktív tag

    Persze, mert pl. a BMW visszahívja, igaz?

    ... és ott nem arról van szó, hogy "bizonyos szituációkban veszélyes lehet", hanem ha műszerfali figyelmeztető háromszög megjelenésekor nem sikerül villámgyorsan félreállni és kiugrani, akkor bennég a család... :((( A BMW hibázott, de a te autód ég ki : "Ha tehát az önök BMW-je is 2011. és 2017 augusztus közt gyártott dízelmotoros modell, hívjanak fel egy márkaszervizt most. Hátha kiderül, hogy az autót javítani kell, mert különben kiéghet. A BMW kezdetben bagatellizáló, a tűzeseteket elszigetelt esetként kezelő stratégiája a szemünk láttára üt vissza, ... "

    Napjaink autói (is) kellően bonyolult eszközök ahhoz, hogy ne lehessen hibátlanra megtervezni és legyártani, és persze többnyire egy halom beszállító cuccát rakják bele, amelyek szintén lehetnek hibásak/veszélyesek (pl. hibás légzsákok esete), továbbá a kocsi tele van elektromos kábelekkel, benzin/dízel és fékolajvezetékekkel ill. van egy felforrósodott motorterünk, fékpofáink és kipufogórendszerünk is, így ha bármi okból (baleset, kilyukadás, anyagok fáradása/kopása) ezek érintkeznek, durva dolgok történnek.

    Épp emiatt a kocsik életciklusa alatt mind a "hardvert", mind a szoftvert ugyanúgy újabb revíziókkal próbálják javítani, ill. kevésbé veszélyesre faragni.

    ...és ekkor érkezünk el ahhoz, hogy egy felelős autógyár nyomon követi a forgalomban lévő típusait, a beazonosított problémák esetén pedig visszahívja és saját költségén javítja/cseréli a veszélyesnek ítélt alkatrészeket.
    Ha így tesz, az mindenkinek jó (a kiadások ellenére hosszabb távon feltehetően még az autógyárnak is), szóval nagyon helyes, hogy a Toyota ezt az utat járja. A problémák szőnyeg alá söprése visszaüthet.

    flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

Hozzászólok Aktív témák