Új hozzászólás Aktív témák

  • Dezsike

    tag

    Szeretem az érdi Spar önkiszolgálóit, bár vannak még gyermekbetegségei:
    1. A nagyon kicsi termékeket (pl. toll) nem érzékeli, hiába teszem az ellenőrző felületre, kéri, hogy tegyem oda. A "kasszás" egy spéci vonalkód beolvasásával orvosolja a problémát, de jobb lenne az érzékelőt kalibrálni inkább.
    2. SuperShop kártyánál kétszer kérdezi meg, hogy írjon-e fel pontot. Először az első termék lehúzása után, másodszor a fizetés után. Ha bármelyiket is kihagyod, nincs pontfelírás. Egyszerűbb lenne csak az elsőt meghagyni, akkor olvassa le a kártyát, tárolja el a számát a memóriában és fizetés után írja fel automatikusan a pontokat (ez nem bankkártya, gond nélkül meg lehetne tenni).
    3. Néhány hangbemondás félrement, pl. "kérem a kártyát" helyett "segítség szükséges" bemondás hangzik el. A kijelzőn jó szöveg van, csak a bemondás téves.
    4. Fizetés után túl gyakran nyaggat, hogy vegyem el az árukat. Elég lenne ezt csak akkor, ha azt érzékeli, hogy nem "fogynak" az árucikkek az ellenőrző felületről. Nem lenne túl bonyolult, mert jelenleg is mennek az érzékelők és csak akkor tér vissza a főmenübe, ha már nem érzékel árucikket.

Új hozzászólás Aktív témák