Új hozzászólás Aktív témák
-
Az is tény, hogy amíg a home schooling / home office dübörgött ezerrel, egy élmény volt a nagyvárosban is közlekedni, akár autóval, akár bicajjal (akár gyalog)…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
"Térképen meghúzzák a határt. Aki autóval azon belül akar menni, az csenget 10 rugót. "
Izomból mindent meg lehet oldani, csak a valódi problémákat nem.
Először a használható alternatívát kell biztosítani. Utána határt sem kell húzni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
számomra például el sem kezdődött a benzinárstop.
csak annyit látok belőle, hogy a benzinkutasok nem képesek elég benzint készletezni.
bizonyos mértékig toleráns tudnék lenni azzal, hogy az alapszintű benzinből készlethiány van. de semmilyen szinten nem tudom elfogadni, hogy a nem stoppos prémium benzinből miért nincs mindig, amikor azt annyiért adják, amennyiért akarják.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ncc1701
veterán
Engem nem érdekel a benzinár stop, mert tegnap is 688-ért tankoltam a gázolajat. Nagyon sokan vagyunk, akik aglomerációból járunk be melózni, itt gyakorlatilag akármennyi is lehet a benzin/gázolaj, úgyis ki kell csengetni, menni kell. Maximum beépítjük a kiszállási árainkba.
-
ncc1701
veterán
Majd meglátod, mennyivel fel fog menni, mikor majd a kenyér szállító nem mehet be a városba, mert ott szerinted nem kell autóval közlekedni. Vagy nem lesz, aki kicserélje az elromlott akármidet, mert nem akar bemenni oda senki sem.
Amúgy szerencsére a dolgok nem úgy működnek, h ha duplájára emelkedik az üzemanyag, akkor a szállítás is duplája lesz. Egy autó üzemeltetésének max a fele az üzemanyag.[ Szerkesztve ]
-
Oh, azt a parkolási tilalmakkal, áremelésekkel, meg csak lakóknak adott (drága) parkolókártyákkal nagyon hamar meg lehet oldani. Pont a cseheket néztem, mennyivel előbbre vannak ebben. Prágában napi 10-12 euro volt a mélygarázshely egy napra. Utcán drágább is lett volna, meg 2 óránál többre meg se állhatok, és azt is csak nagyon limitált számú helyen, a többi csak lakóknak fenntartva.
Nálunk, a majna-mentén a nagyvárosokban a nagyon kedvezményes tarifa 1 euro (ezek többnyire üzletközpontok terem-, vagy mélygarázsai), utcán parkolást belső helyeken 3-4 euró alatt nem úszod meg óránként. Plusz ugye sorban lesznek a külső sávokból fizikailag is elkülönített bringasávok. A dízel személyautókat meg sok helyre be sem engedik. Cserébe most 3 hónapig 9 euró a havi bérlet a város teljes tömegközlekedésére (sőt, a regionalbahnra is, az ingázóknak). A benzinnek meg 2,1 euró literje, amiben elvileg van valami 20 (30?) cent állami ártámogatás is most (nem ennyivel kell olcsóbban adniuk, mint a kommunizmusban, hanem ennyit az állam fizet a kereskedőnek, hogy olcsóbb legyen).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
"Én minden autós dolgot igyekszek hétvégére időzíteni, mert akkor lehet közlekedni. Egyébként mi nincs a külső zónában?"
Munkahely.
Nem a bevásárlással van gond. Legalább is azoknak akik a külső zónába laknak. Ráadásul tudod, hogy a németeknél vasárnap legfeljebb a benzinkutakon lehet vásárolni, aranyáron. Szombaton viszont életveszélyes a közlekedés. Azok vannak kocsival úton, akik hétközben tömegközlekednek.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ahhoz sajnos tervszerűen felépített agglomerációra lenne szükség, nem ilyen zártkerti ingatlanokból sunyiban (vagy úgy sem) lakóövezetté nyilvánított gettókra, ahol rendes közműrendszer sincs, nemhogy tömegközlekedés, vagy egyeb inrastruktúra (oktatási, egészségügyi intézmények, üzletek, vagy vészhelyzeti szolgáltatások). Ez még egy időzített bombákból álló aknamező, előbb-utóbb ordas nagyot fog robbanni, és akkor mindent borít.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
"Írtam, hogy az agglóból az a ilyen autós melóba ingázást be kéne szüntetni."
Ezt hogyan gondolod?
Ha kapok havonta ezer eurót, mert a város mellet lakok, akkor hiányzó pénzt a saját erőmből teremtem elő.
Egyébként írót malaszt a hozzászólásod.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A3 egy katasztrófa, a teljes k-ny irányú forgalmat viszi. Ugyanígy beáll az összes nagyvárosnál (Wü, N, R). A66 akkor lesz fasza, ha végre elkészül az alagút a város alatt, és összeköti a keleti A66-ot a nyugati A66-tal. Mondjuk akkor a forgalom is megnő majd rajta, pedig délutánonként az is be van állva, Gelnhausenig biztosan (reggelente meg a leállósávokban állnak a befelé jövő sorok a lehajtóknál), szóval nem tudom, előbbre leszel-e vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nem ezret kapok, csak ha valaki ennyit hozzám vágna a két szép szememért nem utasítanám vissza.
Adhatna 10K-t is, de abból könnyen lenne botrány. Én a kicsit is becsülöm nekem elég a plusz 1.000 havonta.De nem is a lényeg. Inkább az, hogy hiába nyomják az okosságokat a tömegközlekedésre történő átállásra. Ha nincs meg a megfelelő infrastruktúra, a hóemberre könnyebb lesz rábeszélni, hogy jót tesz neki a napsütés, mint az autóval ingázókra rábeszélni, hogy jobb nekik a tömegközlekedés és csak napi 2 órával tart tovább, mint az autózás. És csak háromszor kell átszállni, ami szinte semmi az autóvezetés fáradalmihoz képest.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
én például a taxis blokád alatt gyalog mentem haza a vasútállomásról. egyszer megtettem, pláne, hogy akkoriban én voltam a gi joe, de ha ezt valaki rendszeressé teszi, akkor én leszek a fúria is.
más.
mai tömegközlekedés: belvárosban volt dolgom, úgy döntöttem, ződ leszek, haza tömegközlekedve megyek. elsétáltam a villamosmegállóba (ez kb. bele is férne), pont jött a villamos, pont elengedtem, mert nem volt jegyem. elkezdtem taperolni a jegyautomatát, nem sikerült kiverni belőle egy vonaljegyet akkora, mikorra jött a következő villamos. felszálltam, bekopogtam a sofőrnek, erre idegesen intett, hogy nem ér rá. majd kicsivel később kinyitotta a kis ablakát, mondtam, hogy jegy kéne, előkereste a dobozt, amiben a jegyet meg az aprót tartja, nagy nehezen kiszámolta a zsetont és ideadta. közben a villamos vakrepülésben ment, ha akkor valaki elé lép, mostanra a szeleteit már bezsákolták volna.teljesen biztos, hogy még egyszer nem próbálkozom ilyennel. hát ilyen a szuper tömegközlekedés errefelé.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással