Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Feketelaszlo #46 üzenetére

    "Jól lehet, az a német autógyártókat minősíti, hogy 40 éve sikertelenül próbálják lemásolni a japánok JIT módszereit,"

    Általában nem lehet a német autógyártókat egy kalap alá rakni.

    Ha megnézed, a BMW a mai napig egyedi autókat gyárt. A gyártás szempontjából teljesen lényegtelen, hogy mechanikus vagy motoros ablakemelőt kér a vásárló. Az az alkatrész kerül a szerelő kezébe, amit megrendeltek. Sőt az üzemekben gyártható autókat nem típus szerint csoportosítva gyártják, hanem szín szerint. Az automata festőrobotok "csak" 4 szín között tudnak gyorsan váltani. Ezért a ritkább színű autókat az éjszakai műszak gyártja. Ehhez és a megrendelés sorrendjéhez igazítják a gyártásba kerülés időpontját.
    Ha egy jármű vagy alkatrész nem felel meg a minőségi előírásnak, kirakják a gyártásból. A jármű gyártása újra indul. A hibás vagy félkész autót majd később kijavítják ha lehet.

    A kis autók gyártása nem a gyártók óhajából szorul vissza. A gyártók azt akarnak gyártani, amit megvesznek a vásárlók. A probléma inkább az EU környezetvédelmi előírásainak szigorodása. Ma már az 1 literes 3 hengeres motorok is egyre nehezebben teljesítik az előírásokat. A Mitsubishi be is szüntette ezen motorok felhasználását. Helyette 1.2 literes motorokat raknak a kis autókba.
    A Mitsubishi Space Star forgalmazása tavaly 22 ezer eladott példánnyal zárult az ADAC szerint. Gondolom a 10 ezer euró alatti ára ellenére nem ráfizetés a gyártónak.

    Kicsit ide tartozik. Az ADAC közzétette a tavalyi év statisztikáit, az előző év segítségnyújtásairól.
    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák