Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Deck #37 üzenetére

    Azért ne legyenek illúzióid, egy ilyen nagy kiadós játék kb olyan, mint a Hollywood-i blockbusterek. Előbb a producerek kitalálják, mi legyen, aztán keresnek olyat, aki megcsinálja. A Respawn, mint az EA saját belsős fejlesztője, szerinted mennyi önálló döntési lehetőséggel rendelkezik? Még akkor is, hogy ha a játék fejlesztése már azelőtt elkezdődött, hogy az EA felvásárolta volna őket. A játékot már 2014-ben elkezdték fejleszteni, nyilván emiatt Unreal 4-gyel, és nem Frostbyte-tal. Hogy a lenti pletyka mennyire igaz, miszerint nem Star Wars játéknak indult, lényegtelen, a projekt, eleinte még cím nélkül, már 2016 óta Star Wars.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák