Új hozzászólás Aktív témák

  • Kristof93

    senior tag

    Ha van egy kevés felfogásotok a játékfejlesztésről és az EA-ről, akkor egyértelmű, hogy mi történt itt. A nagy Visceral majd Vancouver SW projekt le lett lőve - ezt idén tudtuk meg. A Disney amúgy is elégedetlen, a rajongók is, jön az új film úgyhogy valamit muszáj összedobni. Ezzel egyedül a Respawn-t lehetett megbízni - Apex mellett maradt szabad kapacitás, sok gameplay rendszert át lehet ültetni az előző játékaikból és a Frostbite sem késlelteti őket. Ezt arra használták fel, hogy átállítsák a stúdiót Unreal 4-re, amolyan pipe cleaner projekt. És egyből látszik is ez mind az eddig kiadott videókból: jellegtelen főhős, sztori, újrahasznosított, iparosmunka játékmenet, unalmas, "biztonságos" csőpályák. Semmi egyéniség vagy újítás, elavult design, az egész by the numbers. Kár hitegetni magatokat...

Új hozzászólás Aktív témák