- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- SkyShowtime
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Milyen érdekes dolog ez, engem sosem zavart, ha nem ért az autóhoz, igy beadhatod neki, h elromlott és kénytelenek vagytok együtt éjszakázni a hideg országúton, és pusztán illemből nem hagyom megfázni.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
-
-
-
-
-
-
cinemazealot
addikt
Ja-ja, ezt már olvastam nemrég.
De akkor mixeljük a témaindító témát (autók) és a környezetvédelmet. Egy ideje azon gondolkozom, hogy hogyan lehetne hatékonyan összegyűjteni a járművek (jellemzően szgk) fékezésekor fékbetétek által hővé és porrá dörzsölt mozgási energiát. Az aksi nehéz (ráadásul utastérben vagy tetőn tárolása körülményes, ezenkívül drága és önmagában is környezetszennyező), így a gyárilag nem hibrid (és nem is elektromos) autóhoz DIY (ki tudja hogyan) hozzábarkácsolt generátorral termelt energiát esetleg super kondenzátorba lehetne gyűjteni? Vagy egy abszolút súrlódásmentes lendkerékbe (ami szintén nagyon nehéz)? Hogy aztán a következő indulásra rásegítsen? Vagy hazavihessem és arról üzemeltethessek valamit?
-
veterán
-
cinemazealot
addikt
Nézd, én a Föld emberi populációjának ~1/8000000000-ad részét képezem, ami szerintem kellően piti érték ahhoz, hogy ilyen piti dolgokon gondolkozzak. Ugyanakkor kb. 2 milliárd belsőégésű motoros autó pöfékeli körbe a bolygónk légkörét, így ha egy ilyen piti problémát sikerül megoldanom (ami könnyen és olcsón kivitelezhető, és nem teszi próbára az ember híresen súlyos lustaságát), akkor szerintem az elég komoly (pozitív) hatással lehet a környezetünkre... és úgy globálisan a jövőnkre nézve. Személy szerint valahogy sokkal inkább agyalok ilyen és ehhez hasonló piti dolgokon, mint azon, hogy hol érdemes népirtásba kezdeni.
A túlfogyasztás napjáról is pont nemrég olvastam: itthon kb. egy hónapja értük el. Szóval megyek is, keresek egy kellően magas kilátót, ahonnan a mélybe vethetem magam.
#54 Donki Hóte
Így-Így! Az a fránya emberi kényelem és büszkeség. Mert milyen snassz már Zoomon klímakonferenciát tartani... megáll az ész.Egyébként a téma érdeklődőinek: van Környezetvédelem topic. Ott is van, hogy egymás torkának esünk.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
Mondtam én olyat, hogy a fenti pitiáner probléma esetleges megoldása után elégedetten nyugdíjba vonulok? Vagy hogy rajtam kívül a másik ~7999999999 pitiáner humanoidnak nem szabad hasonlóan pitiáner problémákon gondolkoznia?
Egyébként nemcsak a fékpor lesz kevesebb, de a fékezést követő újra elindulás is kevesebb energia befektetését igényelheti majd (vagy bármi, amire fel tudjuk használni a fékezéskor "betakarított" mozgási energiát). Ha ez nem lenne igény, köthetnénk ellenállásokat is a fékezéshez használt generátorokra, mint amilyenek anno a szovjet metrókon voltak (és amitől olyan komfortosan meleg volt a metróban még télvíz idején is). Csak ugye ki akar állandóan fűteni, ha lehet az elektromos energiát másra is használni...?
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
Nem, a villanyautóknál nyilvánvalóan sokkal több mindenre lesz szükség. Csak rohadt kényelmes dolog nem gondolni arra, hogy ideje lenne radikális lépéseket tenni az ügy érdekében. Ami most van az a struccpolitika vegyítve a Pató Pál uras attitűddel, amit a kényelmünk és az emberi méltóságunk fűt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jobb lenne inkább halálraszexelni magunkat...
Nem megmondták neked, h itt nincs halvány mód.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
-
-
-