Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • gabor7th

    addikt

    Az árakon nagyon sok múlik, esetleg bizonyos esetekben, de nem mindennap. Bár ha a múltkor bemutatott roller árát veszük alapnak, akkor nem is lesz versenyképes. A másik meg, hogy csak akkor venném igénybe ha nem lesz netre kötve, meg felhőre, mert akkor a távoli hackertámadásokkal szemben sebezhető lesz mint bármi más.

    Egy felhő nélküli, netre nem kötött, saját tulajdonú önvezető autó érdekelne, amiben van mód visszaváltani, hogy én vezethessem.

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • gabor7th

    addikt

    "Ha az árukat tekintem, valószínűleg amiatt is erre fogok kényszerülni, mert az átlagembernek megfizethetetlenül drága lesz. Csak bérelni lesz kifizetődő."

    Tételezzük fel, hogy ezek elektronikusak lesznek. Azokkal kapcsolatban azt írják, hogy:

    "Az elektromos autók a hagyományos autóknál jóval egyszerűbb felépítésűek: míg egy robbanómotoros autó 35 ezer alkatrészből áll, az elektromos autó 10 ezer alkatrészt tartalmaznak."

    Vagyis van ami az olcsóság és kevesebb szervíz felé visz, de nyilván nem ez az autógyártó-techcégek álma, hanem, hogy te fizess örökké, rendszeresen és akkor se legyen a tied a cucc, ha már sokszoros pénzt odaadtad bérlés formában.

    A jövőt viszont alakíhatod azzal, hogy hova teszed a pénzed...

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • gabor7th

    addikt

    Vagy inkább csak ezt el akarják hitetni feled a cégek amik ebben látják a pénzt.

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • gabor7th

    addikt

    Az ilyen rendszer távoli hackertámadásra adna lehetőséget és a nagy biztonság helyett a nagy veszélyt hozná el.

    Egyébként, nem az ötlet születésétől mondják ezt a minden autó legyen összekötve dolgot és enélkül is azt igérték, hogy sokkal jobb lesz mint az ember, mert pl. sokkal jobb lesz a reakcióideje stb..

    Azonkívül, van hogy a kocsival úgy kell beállni valahova, hogy nincs semmi szabályos hely, nincs felfestés, nincs semmi ilyen világos támpont, hogy hova álljon és ezt nem igazán lehetne normálisan elmagyarázni neki, ezért kell, hogy az ilyen finomabb beállást az ember végezhesse el.

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • gabor7th

    addikt

    Igazából még ha fejlődik is, a szavakban nagy környezetbarát cégek rájöttek, hogy a kapacitást mintha DLC-k lennének kéne árulni, így csak akkor kapod meg a teljes kapacitást, ha extrán fizetsz.

    Teslánál is vannak olyanok, mint "Standard Range", vagy "Standard Range Plus" és még ki tudja mennyi.

    Volt is róla hír, hogy tévedésből valahol bekapcsolva maradt a az extra és egy szoftverfrissítéssel gyorsan le is butították az autót így mesterségesen 10%-kal kevesebb utat tud bejárni egy töltéssel, meg nem működik az ülésfűtés sem.

    "Tesla will soon downgrade software on the entry-level Model 3"

    "When the software patch rolls out, the affected Model 3s' range will become 10 percent shorter. Customers might also lose access to Tesla's onboard music streaming service and heated seats, among other upgrades, though they'll have to wait until the software lock comes out to know which ones they're losing for sure."

    [ Szerkesztve ]

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • gabor7th

    addikt

    Igen, azt kell, hogy észrevegyem, hogy a jövő amit építenek és úgy reklámoznak, hogy milyen jó lesz nekünk, igazából egy rühelleni való jövőkép, ahol az elképzelhető legnagyobb mértékben szívják el az emberektől a pénzt, amiért viszont csak "szolgáltatás" jár majd, tulajdon nem. Majd lesz nulla egész valahány százalék tulajdonos, a többi meg, amíg bír fizessen aztán megdögölhet. Tulajdonképpen eljutunk megint Marxhoz, csak picit lassabban, meg nem az állam lesz mindennek a tulaja, hanem néhány cég. Én ezért már egyre inkább becsülöm a jelent, mert a jövő borzalmas lesz... vagy hát csak akkor ha sikerül megcsinálniuk, de szerintem nem fog.

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

Hozzászólok Aktív témák