Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • gabor7th

    addikt

    "Ha az árukat tekintem, valószínűleg amiatt is erre fogok kényszerülni, mert az átlagembernek megfizethetetlenül drága lesz. Csak bérelni lesz kifizetődő."

    Tételezzük fel, hogy ezek elektronikusak lesznek. Azokkal kapcsolatban azt írják, hogy:

    "Az elektromos autók a hagyományos autóknál jóval egyszerűbb felépítésűek: míg egy robbanómotoros autó 35 ezer alkatrészből áll, az elektromos autó 10 ezer alkatrészt tartalmaznak."

    Vagyis van ami az olcsóság és kevesebb szervíz felé visz, de nyilván nem ez az autógyártó-techcégek álma, hanem, hogy te fizess örökké, rendszeresen és akkor se legyen a tied a cucc, ha már sokszoros pénzt odaadtad bérlés formában.

    A jövőt viszont alakíhatod azzal, hogy hova teszed a pénzed...

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • Feketelaszlo

    senior tag

    Olyan nincs, hogy valamit venni drága, de bérelni kifizetődő*. Hosszú távon a bérlő a bérleti díjban épp a vételi díjat fogja kifizetni a bérbeadónak (legyen az a gyártó, lízingcég vagy más szolgáltató), plusz az még némi plusz költséget is felszámol saját hasznaként. Mennél rugalmasabb a bérleti konstrukció, annál magasabbat.
    Olyan lehet, hogy valakinek nem éri meg a teljes rendelkezésre állási időt/kapacitást lekötni, mert az évi 365 napból csak 30-on használja az adott eszközt, de akkor már most sem érdemes a vásárláson gondolkoznia, ezzel a döntéssel felesleges az önvezető autókra várni.

    *Legalábbis tartósan - rövid távon ha a bérlésre megnő a kereslet és azt a kínálati oldal nem tudja kielégíteni akkor lehet, hogy felmegy az ára a vásárlással szemben - lásd pl. lakáspiac, de ez idővel korrigálódik.

Hozzászólok Aktív témák